نماد آخرین خبر

کمپانی: حالا با خیال راحت به سراغ بارسا می‌رویم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کمپانی: حالا با خیال راحت به سراغ بارسا می‌رویم

ورزش 3/ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی پرگل تیمش برابر اشتوتگارت، از عملکرد شاگردانش تمجید و تأکید کرد که از الان تمام تمرکز تیمش بر روی بارسلوناست.کمپانی: حالا با خیال راحت به سراغ بارسا می‌رویم

بایرن مونیخ در دیداری از هفته هفتم بوندسلیگا مقابل اشتوتگارت قرار گرفت و در نهایت با هت‌تریک هری کین و تک گل کینگزلی کومان، به پیروزی ۴-۰ رسید و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

ونسان کمپانی که از عملکرد شاگردانش راضی بود، در صحبت‌هایش پس از بازی، در مورد اینکه بین دو نیمه با شاگردانش درباره چه چیزهایی صحبت کرده که باعث شد هر ۴ گل در نیمه دوم به ثمر برسد، گفت: «چیز خاصی نگفتم. درباره صبور بودن صحبت کردیم. باید صبور می‌ماندیم و اجازه نمی‌دادیم ضدحمله بزنند. احساس می‌کنم می‌توانستیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم، به خصوص در نیمه اول. اشتوتگارت تیم بسیار خوبی است. ما صبور ماندیم و در نهایت با شایستگی بازی را بردیم. از نمایش بچه‌ها خوشحالم و خیالم از این بازی راحت شد. حالا به بازی بعدی مقابل بارسلونا فکر می‌کنیم و با آمادگی به سراغ آنها می‌رویم.»

او در مورد مصدومیت پاولوویچ گفت: «من دکتر نیستم، اما اوضاع خوب به نظر نمی‌رسد. او احتمالاً بهترین بازیکن ما تاکنون بوده است. این موضوع چیزی را در مورد مسیری که در حرفه‌اش خواهد داشت تغییر نمی‌دهد. اما برای ما، باید بگویم حیف است که او فعلاً با ما نخواهد بود.»

کمپانی درباره صدرنشینی بایرن ادامه داد: «خوشحالیم اما دلیلی برای مغرور شدن نداریم. راه درازی تا پایان مانده و رقبای خوبی داریم که هر کدام می‌توانند خطرساز شوند.»

او سپس در مورد هت‌تریک هری کین افزود: «او شگفت‌انگیز است. تعجب نکردم چون همیشه دیده‌ایم که او چقدر تأثیرگذار و فوق‌العاده است. من آمادگی او را در تمرینات هم دیده‌ام و بهتر از بقیه می‌دانم که چقدر بازیکن پرتلاشی است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره