نماد آخرین خبر

ژاوی برای نجات قهرمان آسیا در دوحه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ژاوی برای نجات قهرمان آسیا در دوحه!

ورزش 3/روزنامه قطری مدعی شد که شایعاتی درباره احتمال نشستن ژاوی روی نیمکت تیم ملی قطر به گوش می رسد.
 نتایج تیم ملی قطر در دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 ناامیدکننده بوده است. مارکز لوپز که در آستانه جام ملت های آسیا و پس از استعفای کارلوس کی‌روش جانشین او روی نیمکت عنابی پوشان شد، توانست دست به کار بزرگی زده و قطر را به مقام قهرمانی در این پیکارها برساند.
قهرمانی در آسیا، تضمینی برای ادامه حضور مارکز لوپز روی نیمکت تیم ملی قطر بود اما با آغاز دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی، قطر با نتایجی ناامیدکننده، از چهار بازی ابتدایی خود فقط چهار امتیاز کسب کرد. آنها در خانه به امارات باختند و سپس برابر کره شمالی با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شدند.
قطر در دور سوم موفق شد قرقیزستان را شکست دهد و بارقه های امید به این تیم بازگشت اما باخت سنگین چهار بر یک برابر ایران، باعث خشم روسای فدراسیون فوتبال این کشور شد و حالا خبر رسیده که آنها قصد دارند تا تغییراتی را روی نیمکت تیم ملی کشورشان ایجاد کنند
روزنامه الرایة در شماره امروز خود نوشته است: ژاوی هرناندز، سرمربی اسپانیایی سابق تیم‌های السد و بارسلونا، در حال حاضر در دوحه حضور دارد. این سفر اعلام رسمی نشده است، اما هم‌زمان با موج انتقادات گسترده‌ای است که به مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم العنابی، وارد شده است.


این انتقادات پس از نتایج نامطلوب تیم ملی قطر در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 شکل گرفته و باعث شده است برخی این حضور ژاوی را با احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی قطر مرتبط بدانند. این احتمال وجود دارد که ژاوی مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد تا شرایط را بهبود بخشد، به‌ویژه با توجه به این‌که او با فوتبال قطر کاملاً آشنا است و سال‌ها به‌عنوان بازیکن و مربی در آن فعالیت کرده است.
با این‌حال، تا این لحظه هیچ واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال قطر در مورد آینده لوپز با تیم العنابی و این‌که آیا به او اعتماد مجدد خواهد شد یا به درخواست‌های برکناری‌اش پاسخ داده می‌شود، منتشر نشده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره