نماد آخرین خبر

ورود هیئت مدیره پرسپولیس به موضوع بی‌خبری از بدهی‌های خارجی!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ورود هیئت مدیره پرسپولیس به موضوع بی‌خبری از بدهی‌های خارجی!

تسنیم/هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به‌زودی به ماجرای بدهی‌های خارجی این باشگاه و بی‌خبری آنها از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی ورود خواهد کرد.
پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و نبیل باهویی بسته شده است و حالا سرخپوشان با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست کرده‌اند تا طلب این بازیکنان از محل مطالبات آنها در فیفا پرداخت شود، اتفاقی که به نظر می‌رسد از همان ابتدا مدنظر مدیران پرسپولیس بوده و آنها آگاهانه با کشاندن پرونده به فیفا قصد داشته‌اند تا به نوعی به جای پرداخت وجه نقد، از مطالبات‌شان بلااستفاده‌شان در فیفا استفاده کنند.
بحث بدهی خارجی و بسته شدن پنجره برای باشگاه پرسپولیس موضوع جدیدی نیست، اما در ماجرای جدید و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، یک اتفاق عجیب رخ داده است. موضوع اول بحث مخفی‌کاری باشگاه پرسپولیس در محکومیت خود در پرونده‌های خارجی است و این باشگاه به هیچ وجه تا قبل از انتشار خبر محکومیتش در رسانه‌ها و بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی، نسبت به اطلاع‌رسانی این موضوعی اقدامی نکرده بود. این در حالی است که پنجره پرسپولیس از حدود 20 روز پیش بسته شده و برخی از اعضای باشگاه از آن باخبر بودند، اما نه تنها اطلاع‌رسانی رسمی انجام نشده است، بلکه مدیران عالی‌رتبه پرسپولیس هم نسبت به آن بی‌اطلاع بوده‌اند!
پیگیری خبرنگار تسنیم در این باره نشان می‌دهد اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به هیچ‌ وجه پیش از انتشار خبر بدهی‌ها در رسانه‌ها، از این اتفاق خبر نداشته‌اند و گزارش محکومیت‌های خارجی به آنها ارائه نشده بود. حتی پس از بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی نیز تا زمان انتشار خبر آن در خبرگزاری تسنیم برخی از اعضای هیئت مدیره از این موضوع خبر نداشته‌اند!
در این شرایط شاید باور این موضوع کمی سخت باشد که باشگاه پرسپولیس بدون مجوز هیئت مدیره اقدام به ارسال نامه رسمی به فیفا کرده است تا مطالبات دیاباته، پریرا و باهویی از محل مطالبات این باشگاه در فیفا پرداخت شود! یعنی حتی هیئت مدیره پرسپولیس از حکم اطلاعی نداشته است که بخواهد مجوزی برای پرداخت آن از محل مطالبات داده باشد! اتفاقی که ظاهراً باعث شده تا امروز و فردا جلسه‌ای درباره آن برگزار شود و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس قرار است در جلسه امروز خود (پیش از برگزاری مجمع) و همچنین جلسه رسمی فردا صبح (دوشنبه) این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره