نماد آخرین خبر

سکوت بایرن درباره شایعه عجیب

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سکوت بایرن درباره شایعه عجیب

ورزش 3/مکس ایبرل حاضر نشد توضیحی درباره شایعه جدایی یان کریستین دریسن از باشگاه بایرن مونیخ بدهد.
 رسانه‌های آلمانی روز گذشته مدعی شده بودند که یان کریستین دریسن قرار نیست در سال آینده به عنوان مدیر اجرایی باشگاه بایرن به حضورش در این تیم ادامه دهد و انتقادهایی که از او مطرح شده باعث شده است که احتمال جدایی او و انتخاب گزینه دیگری به عنوان جانشینش بیشتر شود.
گفته شده بود که مشکل او در مدیریت درست، رهبری نامناسب و همچنین رفتارهای ناشایست از مواردی بوده که او به خاطر آنها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و حتی در یک مورد مجله‌ای را به سمت یکی از خانم‌های کارمند در باشگاه بایرن پرتاب کرده ات که با جنجال بسیاری برای او همراه شد.
ایبرل در گفتگو با اسکای در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« در حال حاضر تنها می‌توانم بگویم که همه ما در کنار هم هستیم و به سختی هر روز برای اینکه بایرن موفق شود تلاش می‌کنیم. من علاقه‌ای به صحبت درباره هیچ موضوع دیگری ندارم و در حال حاضر حرفی برای زدن نیست.
من فقط می‌خواهم که ما در بایرن موفق باشیم و این خواسته دریسن هم هست. وظیفه مهمی در برابر اشتوتگارت داشتیم که به خوبی انجام دادیم و حالا باید به وظیفه‌ای که برابر بارسلونا داریم فکر کنیم. این چیزی است که به آن علاقمند هستم. ما در بایرن یک واحد هستیم و می‌خواهیم در کنار هم این مسیر را طی کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره