نماد آخرین خبر

عالیشاه: قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عالیشاه: قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

ورزش 3/کاپیتان پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند مانند العین عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند.
امید عالیشاه که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، آماده حضور در دیدار با السد خواهد بود، امروز به همراه خوان کارلوس گاریدو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و اظهار داشت: قبل از هر چیزی می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که یار دوازهم و همراه همیشگی ما هستند و ما این موضوع را فراتر از مرزها هم حس می‌کنیم.

او در ادامه در خصوص تقابل با السد گفت: ما با تمام توان وارد زمین می‌شویم. با تمام احترامی که برای برای تیم السد قائلم، با شجاعت، اتحاد و روحیه‌ای که از اصالت پرسپولیس به ارث برده‌ایم برای سه امتیاز می‌جنگیم. جدال‌های گذشته دو تیم، بازی‌های خوبی از آب درآمده و امیدوارم این بازی هم تماشاگرپسند باشد.

عالیشاه در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا گفت: قطعا ما در خواب گذشته نخواهیم ماند. این فوتبال است و باید هر روز تلاش کنیم تا به آن جایگاه برسیم. یک نیروی تازه از کادرفنی و بازیکنان به تیم اضافه شده است. اصالت پرسپولیس و جنگندگی این تیم ما را به مسیر روبرویمان سوق می‌دهد. یاد گرفته‌ایم همیشه بجنگیم. تنها کاری که از دست‌مان برمی‌آید این است که برای حریف مشکل ایجاد کنیم و با همه توان‌مان در بازی شرکت کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و طبیعتا دور از دسترس نیست. همانطور که دیدید سال گذشته تیم‌هایی به مراتب بیشتر از این هزینه کردند اما العین قهرنان آسیا شد.


 
کاپیتان پرسپولیس درباره کسب یک امتیاز در دو بازی گذشته گفت: نمی‌خواهیم درباره بازی‌های گذشته صحبت کنیم، اما در سه روز گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و فشار مضاعفی روی بدن‌مان گذاشته بودیم تا بتوانیم شرایط آرمانی را برای فردا داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم دست پر برگردیم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. تنها قولی که می‌توانم به هواداران بدهم این است که با تمام توان بازی خواهیم کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره