نماد آخرین خبر

دستور رئیس اینتر به فیفا؛ بازی‌ها را کم کنید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دستور رئیس اینتر به فیفا؛ بازی‌ها را کم کنید

ورزش 3/ اینتر در این فصل بیش از هر باشگاه ایتالیایی دیگری به غیر از یوونتوس بازی خواهد کرد، چون در کنار سری A، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا، آنها به جام باشگاه‌های جهان 2025 هم راه یافته‌اند.
این موضوع باعث جنجال زیادی در چندین لیگ و اتحادیه بازیکنان فیف‌پرو شده است که از فیفا به دلیل برگزاری جام باشگاه‌های جهان در ایالات متحده بدون مشورت با باشگاه‌ها، شکایت کرده‌اند.
پیوتر زیلینسکی و کریستیان اصلانی هر دو پس از مصدومیت به ترتیب در اردوهای لهستان و آلبانی در فیفادی اخیر از میادین دور هستند و نمی‌توانند اینتر را همراهی کنند.

ماروتا قبل از بازی امشب مقابل رم به دازن گفت:"ما باید با استرس مداوم بازی‌های زیادی زندگی کنیم، کنترل آن برای بازیکنان دشوار شده است. حدود 100 مصدوم برای بازیکنانی که ملی پوش هم هستند، رخ داده و ما باید از سلامت آن‌ها محافظت کنیم.
این یک موقعیت آسان نیست، چون ما باید دور یک میز بنشینیم و تصمیم بگیریم که تعداد بازی‌ها باید کاهش یابد. آنچه ما نیاز داریم و در حال حاضر نداریم یک مکان مشخص است که همه دست اندرکاران بتوانند در آن ملاقات کرده و با هم درباره آن بحث کنند.

چالش‌هایی برای باشگاه‌ها، یوفا، فیفا وجود دارد و این تقابل تازه شروع شده است. تعداد بازی‌ها باید کاهش یابد، چون سرعت ورزش در حال حاضر به قدری بالا است که منجر به خطاها و آسیب‌‌های بیشتر می‌شود، حتی بسیار بالاتر از میانگینی که در سال‌های گذشته دیده ایم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره