نماد آخرین خبر

اعتراض فولاد به پنالتی منجر به برد آلومینیوم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراض فولاد به پنالتی منجر به برد آلومینیوم

ورزش 3/ فولاد خوزستان در مصاف با آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. در این مسابقه داور بازی دو بار به سود آلومینیوم اعلام پنالتی کرد که فولادی‌ها اعتقاد دارند او در اعلام پنالتی دوم که منجر به گل سوم آلومینیوم شد، اشتباه داشته است.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به این اتفاق گفت:  بازی امروز با اشتباهات داوری همراه بود. پنالتی اول واضح بود اما پنالتی دوم اشتباه بود. بازیکن وقتی پایش را ستون قرار می‌دهد، یعنی پا آنجا هست و نباید خطا گرفته شود. وقتی داور به طرف مانیتور کنار زمین می‌آید ، یعنی اتاق وی‌ای‌آر به او گفته که پنالتی نیست و خودش چک کرد و تشخیص داد که پنالتی است و این از دید ما اشتباه داوری بود.
او ادامه داد: فکر  می‌کنم بعد از آن پنالتی هم داور شروع کرد به گرفتن خطاهایی به سود ما که شاید درست هم نبود و شاید می‌خواست جبران کند. با این حال وقتی داور پنالتی می‌گیرد و نتیجه را تغییر می‌دهد خیلی از مسائل بهم می‌ریزد.
نصیرزاده در این خصوص افزود: اشتباهات داوری برای پنالتی دوم آلومینیوم محرز بود. وی‌ای‌آر هم با ما هم‌عقیده بود و برای همین داور صحنه را مرور کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید