نماد آخرین خبر

لیگ هلند هم برای جایزه پوشکاش نماینده دارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لیگ هلند هم برای جایزه پوشکاش نماینده دارد!

ورزش 3/در یکی از پر گل ترین بازی های هفته نهم اردیویسه هلند، آژاکس به سختی و با نتیجه ۴-۳ مقابل میزبانش هراکلس به برتری رسید و با شانزده امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت‌.
نکته جالب توجه این بازی به گل دوم هراکلس که توسط ماریو انگلس در دقیقه ۲۸ به ثمر رسید بود. جایی که بازی با تساوی ۱-۱ در جریان بود  و ناگهان توپ در میانه زمین توسط بازیکنان آژاکس لو رفت.
هافبک هراکلس با نگاه تیزبینانه خود، بیرون آمدن رمکو پاسفیر را دید و از زمین خودی یعنی فاصله حدود ۶۰ متری به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ مستقیم به تور دروازه اژاکس بوسه زد.

هرچند که در پایان بازی، آژاکس موفق به جبران این نتیجه و برتری ۴-۳ شد اما گل استثنایی انگلس می‌تواند کاندیدای انتخاب به عنوان بهترین گل سال ۲۰۲۴ باشد. گلی که حتی هم تیمی ها و کادرفنی هراکلس نیز آن را باور نداشتند.

هرچند در سال های اخیر هر از گاهی چنین گل هایی در سرتاسر فوتبال دنیا زده شده اما به هرحال گلزنی به این شکل در لیگ هلند که جزو برترین لیگ های فوتبال اروپا به حساب می‌آید، ممکن است بزرگ ترین امتیاز برای هافبک باتجربه هراکلس باشد تا به جایزه پوشکاش امسال دست یابد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره