نماد آخرین خبر

زنده باد اراک، زنده باد آلومینیوم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده باد اراک، زنده باد آلومینیوم

ورزش 3/ در تمام روزهای سخت آلومینیوم اراک در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر که این تیم از پس حریفان برنمی‌آمد و امتیازات را یکی پس از دیگری از دست می‌داد، سیدمجتبی حسینی از آینده روشن تیمش صحبت می‌کرد و بذر امید و تلاش را در دل شاگردانش می‌کاشت.
تلاش بی‌وقفه و تمرینات پرتکرار در کنار اعتماد و حمایت مدیریت باشگاه در ایام پرفشار اما آلومینیوم اراک را به تیمی تبدیل کرد که برای هر حریفی ترسناک است و قدرت غلبه بر هر تیمی رادر خود می‌بیند. تیمی که با عبور از روزهای تلخ، حالا سه پیروزی متوالی به دست آورده که در جریان دو برد آخر 4 بار دروازه حریف را باز کرده است.
پیروزی یک گله بر خیبر خرم آباد در هفته ششم شروع دوران سرخوشی برای مجتبی حسینی و شاگردانش بود؛ جایی که آنها اولین پیروزی فصل را کسب کردند و از آن پس هرروز موفقیت‌های بیشتر و تبدیل شدن به تیمی قدرتمندتر در ذهن خود ترسیم کردند. برد 4 بر صفر در اصفهان مقابل ذوب‌آهنی که یکی از سرسخت‌ترین و نبازترین تیم‌های لیگ برتر است ادامه روزهای طلایی سبزپوشان اراکی بود و در ادامه این موفقیت‌های شیرین امروز سومین برد متوالی در اراک بازهم با 4 گل زده برای آلومینیوم حاصل شد.

آلومینیوم اگرچه گل اول را در بازی با فولاد به ثمر رساند، اما در اواخر نیمه اول دو گل پشت سر هم را دریافت کرد و بازنده به رختکن رفت. اینکه مجتبی حسینی در بین دو نیمه چگونه با شاگردانش صحبت کرد و چه نکاتی را به آنها گفت بر ما پوشیده است اما هرچه بود تیم او دگرگون شد و با بازگشتی تماشایی سه گل دیگر به ثمر رساند تا برد شیرین 4 بر 2 را به دست بیاورد.
آلومینیوم امروز از پس تیمی برآمد که در صورت برد در اراک به صدرجدول می‌رسید و نکته قابل توجه آن حضور یحیی گل‌محمدی که ارتباطی نزدیک با حسینی دارد روی نیمکت آن بود.

کسب 9 امتیاز از 3 بازی گذشته، به ثمر رساندن 8 گل در دو بازی اخیر و رسیدن به جایگاه ششم جدول یک دوران چشمگیر را برای تیمی نشان می‌دهد که فصل گذشته هم دست به کارهای بزرگ زد و اگرچه به واسطه از دست دادن برخی نفرات کلیدی در تابستان فصل جدید را خوب شروع نکرد، اما هرروز که می‌گذرد دوباره اثرات سرسختی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارد.
آلومینیومی که سال گذشته با بودجه محدود به رتبه هفتم لیگ برتر رسید و تا نیمه نهایی جام حذفی بالا رفت، حالا دوباره مردم اراک را به آینده‌ای روشن و کسب نتایج بهتر امیدوار کرده است. مردم شهری که املای آن در زبان فارسی نقطه ندارد، اما نماینده آن در لیگ برتر نقطه‌زنی را خوب بلد است و یکی پس از دیگری به اهدافش می‌رسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره