نماد آخرین خبر

ادامه جنجال بزرگ؛ رئیس به مکالمات VAR‌ گوش داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادامه جنجال بزرگ؛ رئیس به مکالمات VAR‌ گوش داد

ورزش 3/هاوارد وب، رئیس کمیته داوران انگلیس، به مکالمات داور بازی آرسنال و کمک داور ویدیویی گوش داده اما نظری درباره اخراج ویلیام سالیبا نداده است.
آرسنال روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی بورنموث روبروی این تیم میدان رفت و با دو گل این بازی را به حریفش واگذار کرد تا از کورس قهرمانی و دو رقیب دیگرش که لیورپول و منچسترسیتی هستند جا مانده باشد.
شاگردان میکل آرتتا در حالی در این بازی شکست خوردند که سالیبا در دقیقه ۳۰ به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و آنها مجبور شدند یک ساعت از زمان این بازی را با یک یار کمتر نسبت به حریف ادامه دهند و در نهایت مقاومت آنها در دقایق پایانی نیمه دوم شکست.
اتفاقی که در جریان این بازی رخ داد و جنجال زیادی را به همراه داشت مربوط به لحظه بررسی صحنه خطای سالیبا توسط کمک داور ویدیویی بود که دوربین هاوارد وب را روی سکوها نشان داد، در حالی که مشغول گوش دادن به چیزی با استفاده از گوشی‌هایی در گوشش بود و بسیاری از هواداران آرسنال از این موضوع عصبانی شدند و معتقد بودند که او دستور اخراج بازیکن تیم‌شان را صادر کرده است.
این اتفاق در طول چند روز گذشته جنجال زیادی به همراه داشت و حتی جیمی کاراگر هم اظهاراتی را در این باره مطرح کرد اما حالا تایمز خبر داده است که وب هیچ نقشی در این تصمیم ایفا نکرده است. او گفت‌وگوی رد و بدل شده بین کمک داور ویدیویی و داور را می‌شنید اما نمی‌توانست با آنها صحبت کند یا ارتباطی برقرار کند و به همین دلیل روی تصمیم آنها هم دخالتی نداشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره