نماد آخرین خبر

نفت مسجدسلیمان باید از حاشیه‌ها نجات پیدا کند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نفت مسجدسلیمان باید از حاشیه‌ها نجات پیدا کند

ایسنا/یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که نفت مسجدسلیمان شرایط سختی را می‌‎گذراند، گفت: نفت تیمی است که می‌خواهد به لیگ‌برتر صعود کند اما حاشیه‌های ریز و درشت آن موجب شده، این تیم کمر خم کند.
احمدرضا تاجمیری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نفت علاوه بر مشکلات حاشیه‌ای با مشکل و معضل مالی نیز گرفتار است و این بزرگترین ضربه را وارد کرده است. مگر نفت مسجدسلیمان نماینده‌ خوزستان نیست؟ چگونه است که هر کسی برای کمک ساز خود را می نوازد؟ چرا این تیم قدیمی و ریشه‌دار نباید حمایت شود؟
وی تاکید کرد: باید از نفت مسجدسلیمان حمایت شود؛ حیف است شهری که روی نفت و گاز قرار دارد، تیمش پول نداشته باشد. امروز زمان کمک و یاری رساندن به نفت مسجدسلیمان  است تا دوباره بتواند همچون گذشته در جایگاه سابقش (لیگ‌برتر) قرار گیرد. همه می‌دانند شهر اولین‌ها، شهری که قدیمی‌ترین ورزشگاه ایران را دارد و خاستگاه فوتبال کشور است، حالا از کمترین امکانات بر خوردار است. نفت مسجدسلیمان اکنون تنها با یک برد در انتهای جدول است ولی مردم عشق فوتبالش بدون توجه به جایگاه تیم، بی‌صبرانه منتظر بازی های بعدی تیم محبوب‌شان هستند.
بازیکنان نفت، نه پول دارند و نه روحیه
این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه بازیکنان نفت نه پول دارند و نه روحیه، گفت: این روزها بازیکنان نفت مسجدسلیمان از پرداخت نشدن مطالبات خود گله‌مند هستند و حتی یکی از بازیکنان این تیم نیز گفته در شرایط بسیار بدی قرار داریم و مشکلات مالی تمرکزمان را برهم ریخته و چند هفته‌ای است که تنها به وعده‌های عمل نشده دلخوش کرده‌ایم؛ واقعا این بازیکن درست گفته است زیرا بازیکنان نفت، نه روحیه دارند و نه پول و این بدترین چیزی است که نفت با آن دست به گریبان است.
او با تاکید بر این که باید نفت مسجدسلیمان از حاشیه ها نجات پیدا کند، ادامه داد: اگر نفت مسجدسلیمان می خواهد به لیگ‌برتر برسد باید روحیه بازیکنان را بالا برده و مشکلات مالی شان حل شود، در غیر این صورت باز در لیگ دسته اول خواهد ماند. همچنین هواداران نفت باید بدانند که فوتبال تا سوت پایانی داور جریان دارد و باتوجه به برکناری کلانتری، با انتخاب سرمربی جدید باید تا پایان فصل به کادرفنی جدید فرصت دهند تا نتایج مطلوبی رقم بخورد. بی شک هواداران نفت مسجدسلیمان حتی اگر با شخص یا اشخاص خاصی مشکل داشته باشند، تیم خود را دوست دارند و به هیچ عنوان راضی نخواهند شد که در پایان بازی های لیگ یک خاطره‌ تلخی را تجربه کنند. پس بهتر است که این تماشاگر پرهیجان، حداقل در مقطع فعلی اختلافات را کنار گذاشته و در کنار این تیم دوست‌داشتنی باشند. در هر صورت تا وقتی اختلاف از اردوی نفتی ها دور نشود، حکایت همچنان باقی می ماند و زردپوشان در این آتش ناخواسته می سوزند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره