نماد آخرین خبر

انتقال باورنکردنی گولر به یوونتوس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقال باورنکردنی گولر به یوونتوس!

ورزش 3/حساب کاربری باشگاه یوونتوس در ایکس از انتقال شوکه کننده آردا گولر، ستاره رئال مادرید و ترکیه، خبر داد، اما مشخص شد که حساب انگلیسی زبان این باشگاه هک شده است!
در این پست آمده بود:"به یوونتوس خوش آمدی، آردا گولر!" همراه این نوشته تصویری از این جوان 19 ساله در حال راه رفتن روی باند فرودگاه، منتشر شد.
این خبر طرفداران یوونتوس و رئال مادرید را متحیر کرد. سپس حساب ایتالیایی یووه تایید کند که کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها هک شده و این پست توسط هکرها ارسال شده است.

یوونتوس نوشت:"حساب انگلیسی باشگاه ما به خطر افتاده، لطفاً اطلاعات نادرست منتشر شده در این حساب را نادیده بگیرید. ما روی این موضوع کار می‌کنیم."
گولر در تابستان امسال در یورو 2024 برای ترکیه ستاره‌ ارزشمندی بود که تیمش به مرحله یک چهارم نهایی رسید. اما او در این فصل فقط سه بار برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها از ابتدا بازی کرده و در اکثر بازی‌ها روی نیمکت بوده است.

گولر همچنین در پیروزی رئال مقابل سلتاویگو در روز شنبه تعویض نشد و کارلو آنچلوتی بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور، جود بلینگام، رودریگو و اندریک را در پست‌های هجومی بکار گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره