نماد آخرین خبر

اینزاگی: این تساوی برای ما همچون شکست است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اینزاگی: این تساوی برای ما همچون شکست است

ایسنا/سرمربی اینتر از تساوی برابر یوونتوس راضی نبود و این نتیجه را برای تیمش مانند شکست دانست.
اینتر در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته نهم سری آ در جوزپه مه‌آتزا میزبان یوونتوس بود. این بازی جذاب و پر گل در نهایت برنده‌ای نداشت و با تساوی چهار بر چهار دو تیمبه پایان رسید.
سیمونه اینزاگی از تساوی در  این بازی راضی نبود و تیمش را شایسته کسب پیروزی دانست. به نوشته مدیاست، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: این نتیجه ناامیدکننده است و احساس خوبی نداریم اما به عنوان سرمربی باید این چهار گلی را که خوردیم بررسی و تحلیل کنیم. برابر یک تیم بزرگ بازی کردیم اما نباید چهار گل را در یک بازی دریافت کرد.
او ادامه داد: باید نکات مثبت را هم در نظر گرفت. یوونتوس در هشت بازی در فصل جاری سری A تنها یک گل دریافت کرده بود که آن هم از روی نقطه پنالتی بود ولی ما در این بازی چهار گل به این تیم زدیم و می‌توانستیم تعداد گل‌ها را دو برابر هم بکنیم. این نشان می‌دهد که در کارهای هجومی بسیار خوب بودیم. می‌توانستیم به‌راحتی گل پنجم را هم به ثمر برسانیم اما قدر فرصت‌های خوبمان را ندانستیم. ما تیم باتجربه‌ای هستیم و نباید به این راحتی فرصت از دست بدهیم. ما برابر تیمی بازی کردیم که در بهترین شکل دفاعی خود بود با این حال فرصت‌های زیادی را خلق کردیم.
اینزاگی در پایان گفت: یوونتوس چهار شوت به طرف دروازه ما زد و چهار گل به ثمر رساند و این نشان می‌دهد که ما اشتباه‌هایی داشتیم. بازیکن یوونتوس از یک توپ مرده گل سوم را به ثمر رساند. گل چهارم هم روی چند اشتباه ما به ثمر رسید. ما در این بازی به‌وضوح شایسته پیروزی بودیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم. احساس تلخی و ناامیدی دارم با این حال باید با بازیکنان صحبت کنم؛ چرا که آنها هم بسیار ناراحت بودند. گل‌های ناامیدکننده‌ای را دریافت کردیم. در این بازی به تساوی رسیدیم و شکست نخوردیم اما این تساوی برای ما همچون شکست است. طبیعی است که احساس ناراحتی و ناامیدی داشته باشیم. باید با اختلاف به پیروزی می‌رسیدیم.
اینتر با این تساوی با ۱۸ و یوونتوس با ۱۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم سری آ قرار دارند. ناپولی با ۲۲ امتیاز صدرنشین این رقابت‌هاست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره