نماد آخرین خبر

پرز-لاپورتا؛ ملاقات طلایی در پاریس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرز-لاپورتا؛ ملاقات طلایی در پاریس

ورزش 3/امشب در مراسم توپ طلای پاریس فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا به فاصله دو روز بعد از ال‌کلاسیکوی برنابئو باهم ملاقات خواهند کرد.
  رئال با وینیسیوس، جود بلینگام و فده والورده راهی پاریس شده و از باشگاه کاتالان لامین یامال، دنی اولمو، پائو کوبارسی، آیتانا بونماتی، گراهام، الکسی، سالما، پاتری و رومئو حضور خواهند داشت.
جشن بارسلونا امروز در پاریس هم ادامه خواهد داشت. دو روز پس از یک شب جادویی برای بارسا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با برتری ۰-۴ مقابل رئال مادرید، خوان لاپورتا سرپرستی کاروان باشگاه را برای حضور در مراسم توپ طلا بر عهده خواهد داشت. رئیس بارسلونا دوباره با فلورنتینو پرز دیدار خواهد کرد که کاروان رئال را رهبری می‌کند و تمام توجهش به وینیسیوس معطوف است.
رئال مادرید امشب با توپ طلای وینیسیوس بار دیگر لبخند خواهد زد و توپ طلای زنان نیز انتظار می‌رود برای چهارمین سال متوالی به بارسا برسد. بعد از دو توپ طلای الکسیا پوتیاس، بونماتی امشب دومین توپ طلای متوالی خود را دریافت خواهد کرد.
علاوه بر آیتانا، لامین یامال نیز برای دریافت جایزه کوپا سفر خواهد کرد و او را دنی اولمو همراهی می‌کند که نامش در فهرست توپ طلا قرار دارد. پائو کوبارسی نیز نامزد بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال است. در بخش زنان، آیتانا تنها نخواهد بود. کارولین گراهام هانسن، الکسی پوتیاس، سالما پارالیو و پاتری گویخارو، فینالیست‌های توپ طلا نیز به پرواز چارتر که ساعت 14 به وقت تهران حرکت می‌کند ملحق خواهند شد.


امشب رئال و و بارسا نیز بهترین تیم مردان و زنان سال 2024 معرفی خواهند شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره