نماد آخرین خبر

فن‌نیستلروی نمی‌خواهد نیمکت یونایتد را ول کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فن‌نیستلروی نمی‌خواهد نیمکت یونایتد را ول کند!

ورزش 3/هدف اصلی رود فن نیستلروی انتخاب شدن به عنوان سرمربی دائمی منچستریونایتد است!فن‌نیستلروی نمی‌خواهد نیمکت یونایتد را ول کند!

 اریک تن‌هاخ روز دوشنبه پس از دو و نیم سال هدایت منچستریونایتد، به دلیل نتایج ضعیف تیم، از سمت خود برکنار شد. این تصمیم پس از شکست ۲-۱ مقابل وستهام در روز یکشنبه و با توافق هیئت مدیره باشگاه گرفته شد. تن‌هاخ در تابستان گذشته با حمایت مالکان جدید باشگاه، قرارداد خود را تا ژوئن ۲۰۲۶ تمدید کرده بود، اما نتایج ضعیف تیم در این فصل باعث شد که او از سمت خود برکنار شود.

رود فن نیستلروی، مهاجم سابق منچستریونایتد، تا زمانی که یک سرمربی دائمی برای تیم پیدا شود، به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شد. فن نیستلروی که پیش از این به عنوان دستیار مربی در تیم فعالیت می‌کرد، اکنون مسئولیت هدایت تیم را بر عهده دارد و به نظر می‌رسد که او قصد دارد تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به سرمربی دائمی انجام دهد. او این شغل را به عنوان یک شغل کوتاه‌مدت نمی‌بیند و قصد دارد خودش را برای مطرح شدن به عنوان گزینه دائمی تیم به مدیران ثابت کند.

برخی از بازیکنان منچستریونایتد نیز معتقدند که باشگاه فصل را با فن نیستلروی ادامه خواهد داد و او توانسته است اعتماد و احترام بازیکنان را به دست آورد. فن نیستلروی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی موقت، تیم را در مقابل لسترسیتی هدایت خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید