نماد آخرین خبر

تن‌هاخ از منچستر فرار کرد؛ بای‌بای ما رفتیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تن‌هاخ از منچستر فرار کرد؛ بای‌بای ما رفتیم!

ورزش 3/ تن هاخ چند ساعت پس از اخراج از منچستریونایتد با جت شخصی به هلند بازگشت.تن‌هاخ از منچستر فرار کرد: بای‌بای ما رفتیم!

اریک تن‌هاخ تنها چند ساعت پس از برکناری از هدایت منچستریونایتد با یک جت شخصی به هلند بازگشت. این مربی هلندی صبح دوشنبه از سمت سرمربیگری شیاطین سرخ برکنار شده بود.

تصاویر نشریه سان نشان می‌دهد تن‌هاخ در حالی‌ که پس از اخراجش از خانه‌اش در چشایر خارج می‌شد، سوار ماشینش شد. این مربی 54 ساله در حالی که برای بازگشت به هلند آماده می‌شد سرش را خم کرد تا اینطور از دید عکاسان دور بماند.

با این حال تلاش او بی‌فایده بود چرا که سر بی‌موی او مشخص بود و از این طریق خبرنگاران متوجه شدند که خودروی مرسدس بنزی که مقابل خانه‌اش پارک بود، تن هاخ را به فرودگاه می‌برد.

خبرنگاران در آخرین روز اقامت این مربی در انگلیس همراه او تا فرودگاه رفتند تا تصاویر او هنگام سوار شدن به جت شخصی‌اش را ثبت کنند. در تصاویر دیده می‌شود که این مربی یک کوله پشتی به همراه دارد و قبل از اینکه از پله‌های هواپیما بالا برود یکی از کارکنان فرودگاه منچستر را در آغوش می‌گیرد.

منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای امروز اخراج تن هاخ را به صورت رسمی اعلام کرد. در این متن آمده است: "اریک تن‌هاخ از سمت خود به عنوان سرمربی تیم اصلی منچستریونایتد کنار رفت. اریک در آوریل 2022 منصوب شد و باشگاه را به دو جام داخلی رساند، قهرمانی در جام اتحادیه در سال 2023 و جام حذفی در سال 2024. ما از اریک به خاطر تمام کارهایی که در طول مدت حضورش برای ما انجام داده سپاسگزاریم و برای او در آینده آرزوی موفقیت داریم."
رود فن نیستلروی اکنون مربیگری موقت در تئاتر رویاها را بر عهده خواهد گرفت. برونو فرناندز ستاره یونایتد به اولین بازیکنی تبدیل شد که به تن‌هاخ ادای احترام کرد. بازیساز پرتغالی در اینستاگرامش نوشت: "بابت همه چیز متشکرم رئیس! من از اعتماد و لحظاتی که با هم داشتیم قدردانی می‌کنم، برای شما بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم. حتی با دانستن اینکه دوره اخیر از نظر همه ما عالی نبوده، امیدوارم شما هواداران بتوانید کارهای خوبی را که سرمربی برای باشگاه ما انجام داده، فراموش نکنید."

تن‌هاخ یونایتد را در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس ترک کرد. او در تابستان پس از یک پیروزی غیرمنتظره در جام حذفی مقابل منچسترسیتی، یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. هیئت مدیره یونایتد مایل بود به این مربی هلندی فرصتی بدهد تا تحت ساختار جدیدی که توسط سر جیم راتکلیف ایجاد شده، کار کند.

با این حال، آنها هم از نتایج و هم از عملکرد تیم در زمین در فصل جاری ناامید شدند. تن‌هاخ در دو فصل حضورش در این باشگاه، 21 بازیکن را با هزینه بیش از 600 میلیون یورو به خدمت گرفت.

او در 70 بازی از 128 بازی خود به عنوان مربی یونایتد برنده شد. آخرین بازی این مربی هلندی روی نیمکت یونایتد با شکست 2-1 مقابل وستهام همراه بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره