نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

دیبو مارتینز برنده جایزه یاشین شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دیبو مارتینز برنده جایزه یاشین شد

ورزش 3/مارتینز، دروازه بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین، به عنوان بهترین دروازه بان سال ۲۰۲۴ انتخاب شد و جایزه یاشین را دریافت کرد.دیبو مارتینز برنده جایزه یاشین شد

 امیلیانو مارتینز، دروازه بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین دروازه بان سال ۲۰۲۴ انتخاب شد و جایزه یاشین را دریافت کرد.

مارتینز ۳۲ در سالی که گذشت موفق به کسب دومین قهرمانی مهم خود با آرژانتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا شد و در دروازه استون ویلا نیز نمایش های درخشانی داشت.

او در این راه چهار رقیب نهایی خود یعنی گئورگی مامارداشویلی از والنسیا، اونای سیمون از والنسیا، یان زومر از اینتر و مایک مانیان از میلان را شکست داد. گفتنی است مارتینز سال گذشته نیز برنده این جایزه شده بود و به اولین دروازه بان تاریخ تبدیل شد که دو سال متوالی برنده جایزه یاشین می‌شود.

مارتینز بعد از اعلام نامش از سوی مجری برنامه روی صحنه آمد و گفت:" همیشه آرزو داشتم برای تیم ملی بازی کنم. از همان زمان که سن کمی داشتم. اینکه دو سال متوالی برنده این جایزه شدم برای من واقعا فوق‌العاده بود و از خانواده و هم تیمی ها و هواداران تشکر میکنم. اگرچه که من خودم را به تنهایی بهترین دروازه بان حال حاضر دنیا نمی‌دانم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید