نماد آخرین خبر

تغییر اسپانسر پیراهن منچستریونایتد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تغییر اسپانسر پیراهن منچستریونایتد

ورزش 3/ باشگاه منچستریونایتد با هدف امور خیریه، یک بازی اسپانسر پیراهن خود را تغییر خواهد داد.
 در دیدار مقابل وستهم در تاریخ ۱۰ می، تیم روبن آموریم به جای لوگوی اسپانسر فعلی خود، Snapdragon، لوگوی RED را روی پیراهن‌های قرمز خود به نمایش خواهد گذاشت.
بر اساس قرارداد فعلی، شرکت فناوری آمریکایی «کوالکوم تکنولوجیز»، که صاحب برند Snapdragon است، می‌تواند یک خیریه را برای نمایش لوگوی آن در یک بازی در هر فصل انتخاب کند. آنها این بار خیریه RED را انتخاب کرده‌اند، که هدف آن تقویت سیستم‌های بهداشتی در آسیب‌پذیرترین نقاط جهان است.
لوگوی پیراهن تیم زنان منچستریونایتد نیز در دیدار مقابل آرسنال در تاریخ ۱۱ می، تغییر خواهد کرد. این پیراهن‌های ویژه پس از بازی برای فروش عرضه خواهند شد و سود حاصل از فروش آنها توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس دو برابر خواهد شد.
این تصمیم توسط شرکت کوالکوم گرفته شده است. خیریه RED از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۶ تاکنون بیش از ۷۸۵ میلیون دلار کمک خیریه جمع‌آوری کرده است.
دان مک‌گوایر، از شرکت کوالکوم، گفت: «ما باور داریم که فناوری اسنپ‌دراگون می‌تواند به تغییر جهان کمک کند و افتخار می‌کنیم که از RED و مأموریت آن برای ریشه‌کن کردن بی‌عدالتی‌های بهداشتی حمایت می‌کنیم. به‌عنوان شریک اسپانسر پیراهن منچستریونایتد، ما قدرت جایگاه لوگوی روی پیراهن این تیم را درک می‌کنیم. یک بازی لیگ برتر منچستریونایتد همان میزان دیده شدن را دارد که یک رویداد ورزشی بزرگ دارد. ما نمی‌توانستیم سازمانی بهتر از RED را برای نمایش به بیش از یک میلیارد هوادار منچستریونایتد انتخاب کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره