نماد آخرین خبر

برنده بزرگ پنالتی خولین آلوارز؛ نایکی و آدیداس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برنده بزرگ پنالتی خولین آلوارز؛ نایکی و آدیداس!

ورزش 3/صحنه پنالتی خولین آلوارز برابر رئال مادرید به تبلیغی بزرگ برای دو برند معروف تبدیل شده است.
پنالتی آلوارز در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید یکی از پرتماشاگرترین لحظات هفته‌های اخیر را رقم زد. صدها بازپخش و هزاران فریم برای رمزگشایی از دو لمس توپی که در تاریخ لیگ قهرمانان ثبت خواهد شد و پس از یک هفته قرار داشتن در کانون توجه، دو برنده بزرگ این ماجرا نایکی و آدیداس هستند.
نایکی، این برند آمریکایی که حامی مالی لباس‌های اتلتیکو مادرید است، برنده شده است. جوراب‌های بازیکنان اتلتیکو مادرید دارای لوگوی نایکی هستند، تصویری که از زمان دربی اروپایی هزاران بار دیده شده است. در پس‌زمینه‌ای سفید و در مقابل رنگ قرمز نمادین اتلتیکو نشان این برند آمریکایی در صفحه اول روزنامه‌ها و صدها ویدیو ظاهر شده که تلاش می‌کنند به پرسشی بزرگ پاسخ دهند: آیا خولین توپ را دو بار لمس کرد؟
سوالی که همچنین به لطف توپ رسمی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به نفع آدیداس هم تمام شد. همچنین به لطف کفش‌های خود آلوارز که به خاطر هزاران بازپخش پنالتی، جزئیات آنها به وضوح دیده شده است و این تأثیری مثبت بر برند آلمانی گذاشته است.
صفحات اول نشریات بزرگ در سراسر دنیا به این جنجال پیوستند و تلاش کردند تا بهتر آن را پوشش دهند. آنها تصویر این ضربه را بزرگنمایی کردند تا قاب مربوط به دو لمس توپ معروف را ثبت کنند و در نتیجه، لوگوهای هر دو شرکت را با جزئیات کامل به نمایش گذاشتند.
در مورد شبکه‌های اجتماعی هم تأثیر این اتفاق به حدی گسترده بود که اندازه‌گیری آن تقریباً غیرممکن است. تنها در پروفایل‌های مارکا و تنها برای ویدیوی منتشرشده از سوی یوفا، این کلیپ بیش از چهار میلیون بازدید داشته است.
اعدادی که می‌توان آنها را چندین برابر فرض کرد. صدها رسانه، هزاران حساب کاربری در ایکس، اینستاگرام یا تیک‌ تاک تصویری را به اشتراک گذاشتند که شامل لوگوی دو تا از بزرگ‌ترین برندهای دنیای ورزش بود. تأثیری فوق‌العاده سودمند به دلیل حجم عظیم بازدیدهایی که در مدت‌ زمانی کوتاه دریافت کردند.


یکی دیگر از شاخص‌هایی که نشان‌‌دهنده انفجار توجه به پنالتی آلوارز است، جست‌وجوهای گوگل است. از روز چهارشنبه که آلوازرز پنالتی را زد، جست‌وجوهای حاوی نام کوچک او صددرصد افزایش یافت. علاوه بر این، برترین جستجوهای مرتبط شامل: پنالتی خولین، خولین پنالتی، آلوازرز، پنالتی خولین آلوارز بود... شاخصی دیگر که نشان‌دهنده تأثیر این صحنه است که به میلیون‌ها بازدید برای نایکی و آدیداس تبدیل شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره