فرزاد حاتمی بازیکن سابق سرخابی : من خودم جزو یاغی‌هایی بودم که سرمربی که هیچ از مدیرعامل هم خوشم نمیومد میذاشتم میرفتم!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/فرزاد حاتمی بازیکن سابق سرخابی : من خودم جزو یاغی‌هایی بودم که سرمربی که هیچ از مدیرعامل هم خوشم نمیومد میذاشتم میرفتم!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

آخرین خبر | فرزاد حاتمی بازیکن سابق سرخابی : من خودم جزو یاغی‌هایی بودم که سرمربی که هیچ از مدیرعامل هم خوشم نمیومد میذاشتم میرفتم!