ارائه گزارش عملکرد فدراسیون دوچرخه‌سواری به وزیر ورزش

منبع
مهر
بروزرسانی
ارائه گزارش عملکرد فدراسیون دوچرخه‌سواری به وزیر ورزش

مهر/رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در نشست با وزیر ورزش، گزارشی از عملکرد این فدراسیون و برنامه های آتی ارائه کرد.
 رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری امروز یک‌شنبه ۳ اسفندماه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر احمد دنیامالی دیدار کرد.
در این دیدار اسدی درخصوص عملکرد فدراسیون و همچنین برنامه‌های آتی گزارشی را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید