مهر/ باشگاه پرسپوليس با صدور اطلاعيه اي در مورد کمپين مجازي کارگزار اين باشگاه که خبرساز شده است، توضيحات ارائه کرد.
در اين اطلاعيه آمده است: شروع همکاري با يک گروه فعال در فضاي مجازي با عنوان کمپين پرسپوليس، تحليلها و تفسيرهاي متفاوتي را در پي داشت که بي شک براي هر تجربه جديدي قابل پيش بيني است. اما باشگاه پرسپوليس بر خود واجب مي داند براي روشن شدن اهداف و دستاوردهاي اين کمپين نکاتي را متذکر شود:
اول: پرسپوليس بدون اغراق معروف ترين والبته محبوب ترين برند در ايران است؛ نامي که مي تواند در مشارکت با کسب وکارهاي خرد موجب رونق و اعتبار ايشان شود. بديهي است در تصميم گيري براي حضور در اين کمپين اين مهم هم جزو تکاليف اجتماعي پرسپوليس درنظر گرفته شده است.
دوم: هيچ هواداري براي حضور در اين کمپين مجبور به پرداخت پول و هزينه نبوده و نيست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اينستاگرام به آن مي پيوندد. البته که درآمد حاصل از اين کمپين هم بدون هيچ واسطه مستقيم به حساب باشگاه واريز خواهد شد.
سوم: در انتخاب برندهايي که در اين کمپين شرکت کرده اند نهايت دقت صورت گرفته تا شان و منزلت نام بزرگ پرسپوليس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با اين وجود دنبال کردن پيجهاي اسپانسرها صرفاً در راستاي حمايت از کمپين مشترک انجام پذيرفته و قرار گرفتن ايشان در ليست دنبال شوندگان لزوماً به معناي تاييد محتوا، سرويس ها و محصولات ارائه شده نميباشد. بنابراين راستي آزمايي اين صفحات و نيز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبال کنندگان فهيم صفحه رسمي باشگاه است.
بازار