برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مجیدی ۲ فینال دیگر پیش‌رو دارد

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی

خبر ورزشي/ استقلال پنج‌شنبه بازي حساسي با شهرخودرو در مشهد دارد و بلافاصله دوشنبه با سپاهان در جام حذفي پيکار مي‌کند. در واقع ۲ فينال حساس ديگر پيش روي مجيدي است
فرهاد مجيدي براي اينکه نشان بدهد بردن سپاهان و قلعه‌نويي چقدر برايش مهم بود، به هر بازيکن استقلال ۲۰۰ دلار پاداش داد! از مدت‌ها قبل همه مي‌گفتند مجيدي اگر قلعه‌نويي را ببرد، هم جايگاه خودش را روي نيمکت استقلال مستحکم‌تر مي‌کند و هم مانع بازگشت امير به استقلال مي‌شود. مجيدي و شاگردانش در حالي سپاهان را بردند که بيش از يک نيمه ۱۰ نفره بازي کردند و اين مسئله ارزش کار آن‌ها را بيشتر کرد. استقلال البته در بازي رفت و در اصفهان بيشتر از تهران مستحق پيروزي بود، ولي به هر حال شنبه‌شب برد ارزشمندي را دشت کرد و با همين برد شانس بسيار بهتري براي کسب سهميه آسيا و نايب‌قهرماني ليگ برتر به دست آورد. با تمام اين اوضاع مجيدي حتماً مي‌داند بازي هنوز تمام نشده و جدال مهم‌تر استقلال با سپاهان در نيمه‌نهايي جام حذفي باقي مانده است، ديداري که مي‌تواند سرنوشت استقلال و سپاهان و مجيدي و قلعه‌نويي را عوض کند. استقلالي‌ها حتماً بايد آن بازي را هم ببرند تا به نيمه‌نهايي جام حذفي برسند و سپاهان را هم از گردونه رقابت حذف کنند. البته شرايط کلي استقلال اين روز‌ها بهتر از سپاهاني است که آشکارا افت کرده و نتيجه نمي‌گيرد. سپاهان از روزي که مقابل پرسپوليس حاضر نشد، ديگر نتوانست آن صلابت گذشته را نشان بدهد. بعد از آن بازي تابش مديرعامل سپاهان را استعفا دادند و بحث جدايي قلعه‌نويي در پايان فصل رسانه‌اي شد. از آن روز به بعد بود که کانال‌هاي هواداري و روزنامه‌هاي اصفهان با قلعه‌نويي زاويه پيدا کردند و خلاصه سپاهان تا امروز کمر راست نکرده و البته فرصت قهرماني را هم از دست داد و شايد نايب‌قهرماني را هم از دست بدهد.
استقلال پنج‌شنبه بازي حساسي با شهرخودرو در مشهد دارد و بلافاصله دوشنبه با سپاهان در جام حذفي پيکار مي‌کند. در واقع ۲ فينال حساس ديگر پيش روي مجيدي است و اگر سپاهان را ببرد، ۲ فينال ديگر هم در جام حذفي پيش‌رو خواهد داشت. با اين حساب فرهاد حتماً مي‌داند براي جشن گرفتن زود است. او برخوردي حرفه‌اي با مهدي قايدي داشت و با رفتاري پدرانه او را به آينده اميدوار کرد، اما بايد فکري هم براي خط دفاعي شکننده استقلال و افت بازيکناني، چون وريا غفوري و فرشيد اسماعيلي بکند که اين دومي خودش هم يادش نيست آخرين بار کي براي استقلال گل زده يا پاس گل داده است!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر