برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

با 4 برد قهرمان می‌شویم ولی...

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
با 4 برد قهرمان می‌شویم ولی...

ورزش 3/ ستاره هلندي بارسا معتقد است در طرف دشوار مسير تا فينال ليگ قهرمانان قرار دارند.
شنبه پيش رو بارسا در نوکمپ بايد بازي برگشت خود در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان را برابر ناپولي برگزار کند. بازي رفت 5 ماه پيش در سن پائولو با تساوي 1-1 خاتمه يافت و بارسا که تا به اينجاي فصل در کسب عناوين قهرماني ناکام مانده، انگيزه بالايي براي قهرماني دارد؛ به خصوص که در صورت گذر از سد ناپولي راهي ليسبون براي بازي يک چهارم نهايي خواهد شد و از اين به بعد، تيم صعود کننده به مراحل بعد با تک بازي مشخص خواهد شد.

بارسا اگر به يک چهارم برود، بايد برابر برنده بايرن مونيخ و چلسي قرار بگيرد که احتمال فراوان بايرن خواهد بود و اگر تا نيمه نهايي بالا برود، يکي از تيم هاي ليون، يوونتوس، رئال يا سيتي را پيش رو خواهد داشت.
بارسا در شروع مجدد فوتبال، نااميدکننده ظاهر شد و با از دست دادن 9 امتياز اجازه داد رئال مادريد قهرمان لاليگا شود. فرانکي دي يونگ ستاره هلندي بارسا نيز چندين بازي را به دليل مصدوميت از دست داد ولي در دو بازي پاياني برابر اوساسونا و آلاوس به ميادين برگشت.
دي يونگ در مورد وضعيت خود و تيمش براي بازي با ناپولي به بارسا تي وي گفت:« تنها با 4 پيروزي ديگر مي توانيم قهرمان چمپيونزليگ شويم ولي بايد توجه داشت که برگزاري بازي ها به صورت تک حذفي، شانس تيم هاي کوچکتر که کمتر مدعي هستند را بيشتر مي کند. آنها تنها با يک بازي خوب مي توانند راهي دور بعد شوند و همه را سورپرايز کنند. به شخصه معتقدم شانس بالايي براي گذر از سد ناپولي داريم ولي در قسمت سخت کار قرار داريم و مسيرمان تا فينال دشوار خواهد بود.»
دي يونگ ادامه داد:« ليگ قهرمانان هميشه به من انگيزه بالايي مي دهد چرا که خاص ترين تورنمنت در رده باشگاهي است. مدتي مصدوم بودم ولي به خصوص در هفته هاي اخير به فرم خوب خودم برگشته ام. متاسفانه براي بازي با ناپولي، آرتورو ويدال و سرخيو بوسکتس محروم هستند ولي بارسا تيمي با بازيکنان بزرگ است و مربي، جانشينان خوبي براي اين دو بازيکن پيدا خواهد کرد. ما همه به ليگ قهرمانان فکر مي کنيم و مطمئنم اگر در سطح خودمان باشيم، به دور بعد خواهيم رفت.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره