برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برانکو یکی از گزینه‌های سرمربیگری برای هدایت زردپوشان

منبع
فارس
بروزرسانی
برانکو یکی از گزینه‌های سرمربیگری برای هدایت زردپوشان

فارس/ سخنگوي باشگاه سپاهان از سرمربي اسبق پرسپوليس به عنوان يکي از گزينه‌هاي اين باشگاه براي هدايت زردپوشان ياد کرد.
 سيد علي پزشک در مورد اين که آيا باشگاه سپاهان با برانکو ايوانکوويچ به توافق رسيده که او را به ايران دعوت کرده، اظهار داشت: بعد از استعفاي امير قلعه‌نويي و اتمام کار سرمربي گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي ادامه دارد. گزينه‌هايي هم مطرح مي‌کنند. کار کردن با باشگاه سپاهان که طبق استانداردهاي باشگاه‌داري در اروپا فعاليت مي‌کند، فرصت طلايي براي مربيان داخلي و خارجي است.
پزشک تصريح کرد: پيشنهاد‌هاي زيادي به دست ما رسيده، بحث رزرو هتل براي برانکو را تأييد نمي‌کنم و اين اتفاق نيفتاده است، اما گزينه‌هاي متفاوتي از مربيان خوب خارجي و داخلي داريم. در فرصتي که داريم مي‌خواهيم انتخاب خوبي داشته باشيم که در فصل آينده نتيجه خوبي بگيريم.
سخنگوي باشگاه سپاهان در مورد مذاکره با برانکو گفت: اين موضوع را تکذيب و تأييد نمي‌کنم. ما گزينه‌هاي متعددي داريم. برانکو هم جزو گزينه‌هاي ما است، اما به اين معني نيست که با او به تفاهم رسيده‌ايم. 10 گزينه متفاوت داريم که برانکو يکي از آنها است.
وي در مورد موضوع شکايت برانکو از پرسپوليس اظهار داشت: باشگاه ما استراتژي خودش را دارد و با برنامه است. بودجه بندي دارد و طبق آن حرکت مي‌کنيم. يک ريال و يک دلار به بازيکنان داخلي و خارجي خودمان بدهکار نيستيم و همه چيز را طبق برنامه پرداخت مي‌کنيم.
پزشک در مورد اين که سپاهان منبع مالي خيلي خوبي را پشت سر خودش دارد گفت: همه تيم‌هاي ديگر هم از بودجه دولتي استفاده مي‌کنند. اگر باشگاهي از منبعي استفاده مي‌کند بايد بتوانيم نتيجه خوبي بگيريم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره