برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

یان اوبلاک و حمایت ویژه از ستاره جوان اتلتیکو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یان اوبلاک و حمایت ویژه از ستاره جوان اتلتیکو

ورزش 3/ يان اوبلاک، دروازه بان اسلوونيايي اتلتيکو مادريد از ژائو فليکس در برابر انتقادات دفاع کرد.
عملکرد خيره کننده ژائو فليکس در بنفيکا باعث شد که تيم هاي زيادي به جذب اين پديده پرتغالي علاقه نشان دهند اما نهايتا اين اتلتيکو مادريد بود که گوي سبقت را از ساير رقبا بود و با قراردادي به ارزش 126 ميليون يورو اين بازيکن را به خدمت گرفت تا فليکس به گران ترين خريد تاريخ باشگاه اسپانيايي تبديل شود.
ستاره پرتغالي اما نتوانست آنطور که بايد و شايد انتظارات هواداران اتلتيکو مادريد را برآورده کند و در طول فصل 20-2019 با مصدوميت هاي پياپي دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعي که باعث شده انتقادات زيادي نسبت به اين بازيکن جوان مطرح شود.
يکي از بهترين بازيکنان فصل اتلتيکومادريد يعني يان اوبلاک اما معتقد است که ژائو فليکس اين دوران سخت را پشت سر خواهد گذاشت و در اين تيم موفق مي‌شود. دروازه‌بان اسلوونيايي روخي بلانکو در اين باره گفت: " شروع در اينجا بسيار دشوار است. من خودم به اندازه کافي در اين رابطه سختي کشيدم و مي‌دانم که شرايط چگونه است اما با گذشت زمان اگر شما کيفيت، صبر و خونسردي خود را حفظ کنيد بالاخره به موفقيت خواهيد رسيد."
اوبلاک در رابطه با فشارهايي که به ژائو فليکس بابت قيمت بالايش مطرح مي شود نيز گفت: " من به اين موضوع فکر نمي کنم و بعيد مي دانم که خود او نيز به آن بينديشد. او کيفيت زيادي را در بازي ها نشان داده و من مطمئنم که موفق خواهد شد. او جوان است و اين موضوع کار ساده اي نيست اما اين کار را انجام خواهد داد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره