برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

امیدوارم دربی جذاب و تماشاگرپسند باشد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
امیدوارم دربی جذاب و تماشاگرپسند باشد

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ابراز اميدواري کرد، ديدار پيش روي تيمش در مرحله نيمه نهايي جام حذفي مقابل استقلال جذاب و تماشاگرپسند باشد.
يحيي گل‌محمدي پس از پيروزي 3 بر صفر تيمش مقابل سايپا در هفته پاياني ليگ برتر اظهار داشت: در بازي‌هاي قبل هم به جز ديدار مقابل ذوب‌آهن بد نبوديم. بازي خوبي بود و توانستيم سه گل بزنيم. از اول هم گفته بوديم پس از مسجل شدن قهرماني براي چهار بازي بعدي مي‌جنگيم و خدا را شکر امروز بچه‌ها خوب بودند و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم.
وي در ادامه افزود: جاي هواداران‌مان در ورزشگاه خالي بود و دوست داشتيم جلوي آنها به پيروزي برسيم. بار ديگر اين قهرماني که مقتدرانه و با 67 امتياز به دست آمد را تبريک مي‌گويم. به تيم سايپا هم تبريک مي‌گويم. خوشحالم در ليگ برتر ماندند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره دربي پايتخت تصريح کرد: چيزي که اهميت دارد ريکاوري قبل از دربي بازيکنان است. مثل دربي قبل اميدواريم اول بازي جذابي باشد. دربي قبل ديديم که پرگل بود و هواداران لذت بردند از آن بازي. فکر مي‌کنم بازي خيلي خوبي هم در دربي قبل انجام داديم. در هر صورت تا دربي وقت داريم و آن موقع مي‌توانيم در مورد آن بازي صحبت کنيم.
گل‌محمدي در نشست خبري بعد از بازي پرسپوليس - سايپا نيز گفت: به نوبه خودم از همه کساني که براي پايان يافتن ليگ تلاش کردند، تشکر مي‌کنم. با تمام کش ‌و‌قوس‌هايي که وجود داشت، خوشحالم ليگ تمام شد. شما خودتان هم ديديد که پاک‌ترين حوزه جامعه ما فوتبال بود. با توجه به رسيدگي و تست‌هايي که گرفته شد، محافظت خوبي از همه بازيکنان و دست‌اندرکاران فوتبال شده بود. فکر مي‌کنم پاک‌ترين محيط جامعه هم همين فوتبال بود. يک بار ديگر قهرماني پرسپوليس را تبريک مي‌گويم. بازي خوبي انجام داديم و سه امتياز را هم به دست آورديم. جاي هواداران‌مان خالي بود و دوست داشتيم اين سه امتيازها را جلوي هواداران به دست بياوريم.
وي ادامه داد: بچه‌ها بازي خوبي انجام دادند و پرتلاش و باانگيزه بودند. علي‌رغم اينکه قهرمان شده بوديم به نظرم در چهار بازي آخر توانستيم انگيزه آنها را حفظ کنيم. امروز بازي رو به جلو و شناوري انجام داديم و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. از سايپا هم تشکر مي‌کنم و خوشحالم که در ليگ برتر ماندند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط تيمش براي دربي هم خاطر نشان کرد: مهم است که ما ريکاوري خوبي داشته باشيم. از الان صحبت کردن در مورد دربي کمي زود است، ولي مي‌دانيم که بازي حساسي است و اميدوارم مانند دربي قبل که تماشاگرپسند بود همين اتفاق در اين بازي هم تکرار شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره