برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیشنهادی که باب میل استقلالی‌ها نیست

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیشنهادی که باب میل استقلالی‌ها نیست

آخرين خبر/ يادداشتي که روي سايت derbyderbyderby قرار گرفته مي‌تواند باعث نگراني هواداران استقلال شود.
به گزارش فوتبالي، ماجرا از اين قرار است که اگر چه مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده که دياباته قطعا فصل آينده هم در اين تيم خواهد ماند اما مهاجم محبوب هواداران استقلال و آقاي گل ليگ برتر در يکي از آخرين مصاحبه‌هايش اعلام کرده که نمي‌تواند با اطمينان بگويد که فصل آينده هم در استقلال خواهد ماند.
در چنين شرايطي سايت derbyderbyderby به بهانه بازگشت تيم بنونتو به سري A به آخرين وضعيت شيخ دياباته اشاره کرده. مهاجمي که سابقه بازي در اين تيم را داشته و در 11 بازي، 8 گل براي بنونتو به ثمر رساند که مهمترين آن دبل جلوي يوونتوس بود.
مهمترين بخش گزارش اين سايت، بخش پاياني آن است که نويسنده مطلب اين سوال را مطرح کرده که حالا که بنونتو به سري A برگشته شايد ويگوريتو رئيس باشگاه بنونتو بخواهد دوباره مهاجم سابقش را به ايتاليا برگرداند تا دياباته زير نظر فيليپو اينزاگي به فوتبالش ادامه دهد.
يادداشت derbyderbyderby البته فقط جنبه يک پيشنهاد به مديران بنونتو دارد منتهي همين مساله مي‌تواند آبي‌ها را نگران کند که شايد اگر بنونتو بخواهد به صورت جدي به بازگرداندن دياباته فکر کند، شايد مهاجم استقلال بدش نيايد که دوباره در سري A به فوتبالش ادامه دهد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره