logo

جواد نکونام در فولاد خوزستان ماندنی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جواد نکونام در فولاد خوزستان ماندنی شد

ورزش 3/ جواد نکونام سرمربي فولاد در ليگ نوزدهم، با تاکيد علي محمدي مديرعامل کارخانه فولاد خوزستان در اين تيم ماندني شد.
نکونام که توانست فولاد را پس از چند سال غيبت به سهميه آسيايي برساند و اين تيم را در جدول بالاتر از تراکتور، شهرخودرو و سپاهان قرار دهد، در روزهاي اخير شايعات زيادي را متوجه خود ديد و حالا اين شايعات واکنش مديرعامل فولاد خوزستان را هم به دنبال داشته است.
علي محمدي در نشستي که با اصحاب رسانه داشت، اعلام کرد که مثل سعيد آذري، جواد نکونام نيز بايد در تيم فولاد خوزستان بماند و براي فصل آينده تيم پرقدرتي را روانه مسابقات کند. اين در حالي است که شايعات زيادي پيرامون حضور نکونام در باشگاه هايي چون سپاهان و تراکتور مطرح بود.
محمدي که رياست هيئت مديره را هم برعهده دارد، در اين خصوص گفت: از جمله عوامل موفقيت فولاد هماهنگي بين ارکان تيم است که بين کادرفني، بازيکنان و مديريت وجود داشت و همين يکدستي باعث موفقيت ما شد. تصميم گيران سعي کنند اين کادرفني را حفظ کنند چون کادرفني موفق بايد حفظ شود. ديروز با آقاي آذري صحبت کرديم تا حفظ شوند و آقاي نکونام هم حفظ مي‌شوند و من تاکيد کردم که تيم قدرتمندي را براي فصل بعد ببندند. ما هم انتظار داريم سال آينده موفقيت هاي ادامه داشته باشد چون حق اين تيم و هوادارانش جايگاه هاي بالاتري است. سعي مي‌کنيم تيمي را به آسيا بفرستيم که آبروي فوتبال ايران شود.
البته جواد نکونام هنوز قراردادي با باشگاه خوزستاني نبسته و حالا بايد ديد که نظر مثبت رئيس کارخانه فولاد و مديرعامل اين تيم، او چه سرنوشتي در تيم اهوازي خواهد داشت.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره