نماد آخرین خبر

به من نگویید کاکا؛ در دورتموند خودم را ثابت می‌کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
به من نگویید کاکا؛ در دورتموند خودم را ثابت می‌کنم

ورزش 3/ رينير ژسوس بازيکن 18 ساله برزيلي که از رئال قرضي راهي دورتموند شده لقب کاکاي جديد را يدک مي کشد.
رينير ژسوس ژانويه گذشته با قراردادي تا سال 2026 به ارزش 30 ميليون يورو از فلامينگو به رئال پيوست و براي تيم دوم رئال هم چند بازي انجام داد اما دسته سوم اسپانيا پس از شيوع کرونا نيمه تمام ماند. 
حضور وينسيوس، رودريگو و ميليتائو که همگي بازيکنان خارج از اتحاديه اروپا و بدون پاسپورت اسپانيايي هستند، مانع از اين مي شد که رينير فصل بعد براي تيم اول رئال بازي کند و بازي در تيم دوم نيز نه باب ميل بود و نه سران باشگاه.
در نهايت تصميم بر اين شد که او با قراردادي قرضي تا سال 2022 راهي بروسيا دورتموند شود. رينير روز گذشته تست هاي پزشکي دورتموند را با موفقيت پشت سر گذاشت و 8 روز  پيش نيز قراردادي رسمي امضا کرد. در قرارداد او بند خريد دائم وجود ندارد.
زماني که رينير به رئال پيوست، از او به عنوان کاکاي جديد فوتبال برزيل نام بردند و او حالا بايد در دورتموند ثابت کند که لياقت مقايسه با کاکا اسطوره فوتبال برزيل را دارد.
رينير در اولين مصاحبه رسمي خود پس از انتقال به دورتموند گفت:« نمي خواهم کاکا باشم و مي خواهم رينير باشم. البته که مقايسه شدن با بازيکني مثل کاکا برايم افتخار است ولي مي خواهم نشان دهم که چه بازيکني هستم.»

رينير ادامه داد:« مي توامستم در اسپانيا بمانم ولي وقتي پيشنهاد دورتموند رسيد، نياز به 2 بار فکر کردن نبود چون مي دانستم اين باشگاه محل مناسبي براي رشد استعدادهاست. مي خواهم به عنوان بازيکن در دورتموند پيشرفت کنم و براي اين مهم، يادگيري الماني و البته انگليسي هم اهميت بالايي دارد. دوست دارم تا جايي که مي شود با دورتموند جام بگيرم. مي خواهم هواداران را شاد کنم. دورتموند شهر زيبايي است و اينجا همراه خانواده حس خوب و راحتي دارم.»

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره