نماد آخرین خبر

برای بایرن اتفاقی از این بهتر ممکن نبود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برای بایرن اتفاقی از این بهتر ممکن نبود

ورزش 3/ فصل گذشته براي هانسي فليک و بايرن به رويايي ترين شکل ممکن تمام شد.
در اوايل فصل و زمانيکه نيکو کوواچ هدايت بايرن را بر عهده داشت و حتي اين تيم مقابل فرانکفورت با پنج گل شکست خورد، خوش بين ترين هواداران اين باشگاه نيز تصور نمي کردند در پايان فصل يکي از بهترين سالهاي تاريخ بايرن مونيخ رقم بخورد. بايرن در 55 بازي تحت هدايت هانسي فليک، 43 پيروزي و تنها يک شکست در کل رقابت ها داشت که عملکردي قابل تحسين است.
هانسي فليک عملکرد فوق العاده اي روي نيمکت اين تيم داشت و در ادامه بايرن مونيخ وفق به فتح بوندسليگا و دي اف بي پوکال هم شد. اما اوج کار باواريايي ها در ليگ قهرمانان رقم خورد و آنها ابتدا با چهار گل چلسي را مغلوب کرده و در ادامه با نتيجه تاريخي 2-8 بارسلونا را شکست دادند. دو حريف بعدي فرانسوي يعني ليون و پاري سن ژرمن نيز نتوانستند جلوي درخشش بايرن را بگيرند و در نهايت آنها يکشنبه گذشته در ليسبون قهرمان ليگ قهرمانان لقب گرفتند. بايرن مونيخ به اولين تيم تاريخ ليگ قهرمانان تبديل شد که با رکورد درخشان 100 درصد پيروزي قهرمان اين رقابت ها مي‌ شود. همچنين بايرن مونيخ پس از بارسلونا به دومين تيم تاريخ بدل شد که موفق به کسب سه‌ گانه براي دو مرتبه مي ‌شود.
فليک در جديدترين مصاحبه خود پس از قهرماني بايرن در چمپيونزليگ گفت:« از اين بهتر نمي شد و ما بهترين پايان را رقم زديم. فعلا در تعطيلات به سر مي بريم و بايد نهايت استفاده را برد. در حال حاضر به آينده فکر نمي کنم وترسي از آنچه پيش روي مان خواهد بود نيز ندارم.»
فليک درباره حضور بايرني ها در اردوي تيم ملي فوتبال آلمان براي حضور در ليگ ملت هاي اروپا گفت:« من نمي خواهم که به يواخيم لوو فشاربياورم اما بايد بگويم که بازيکنان را در بهترين شرايط به تيم ملي تحويل خواهيم داد. ليگ قهرمانان اروپا بهترين فرصت براي آمادگي بازيکنان ملي پوش به منظور حضور در ليگ ملت هاي اروپا بود.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره