برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مطمئنم مجیدی استقلال را تنها نخواهد گذاشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مطمئنم مجیدی استقلال را تنها نخواهد گذاشت

ورزش 3/ عضو هيئت مديره باشگاه استقلال مي‌گويد فرهاد مجيدي در اين شرايط تيمش را تنها نخواهد گذاشت و بازخواهد گشت.
استعفاي فرهاد مجيدي سرمربي تيم فوتبال استقلال در شرايطي که هنوز 24 ساعت از پيروزي شيرين تيمش برابر پرسپوليس رقيب ديرينه سپري نشده، بار ديگر شرايط آبي‌هاي پايتخت را در هاله‌اي از ابهام فرو برده و حضور اين تيم در فينال جام حذفي با دشواري و پيچيدگي مواجه شده است.
حجت نظري عضو شوراي شهر تهران و همينطور يکي از اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال درباره تصميم فرهاد مجيدي گفتگو کرده که مي‌توانيد حرف‌هاي او را در ادامه اين مطلب بخوانيد.
*استقلال هرگاه در مسير موفقيت گام بر مي‌دارد، با مشکلي روبرو مي‌‌شود و حالا اينبار فرهاد مجيدي از ادامه حضور در تيم استعفا داده است.
نظري-حتما برد ديروز استقلال مقابل پرسپوليس، دل هوادران استقلال را شاد کرده است و هوادار پس از مدت‌ها به نتيجه دلچسبي که مي‌خواسته، رسيده است. بايد تلاش کنيم اين موقعيت براي استقلال حفظ شود. يک هفته مانده به فينال جام حذفي حتما انتظار هوادار از ما ثبات و بهتر شدن شرايط تيم است. اميدوارم آقاي مجيدي هم به عنوان يکي از بازيکنان پرافتخار استقلال و يک استقلالي با تعصب اين موقعيت را بر اساس خواست هواداران دنبال کند و يک هفته مانده به فينال جام حذفي حرف از رفتن نزند. امروز استقلال نياز دارد که سرمربي بالاي سرش باشد و با تمام قوا کار کند و به عنوان يک استقلالي متعصب تيم را تنها نگذارد. در نهايت اگر ايشان نقطه نظري دارد و بناي ترک استقلال را دارد، امروز زمان صحبت در مورد آن نيست و ما مي‌توانيم بعد از فينال جام حذفي با حضور هيئت مديره، مديرعامل محترم و همينطور سرمربي تيم بنشينيم و مذاکره کنيم و در نهايت پس از پايان بازي‌ها مي‌توانيم تصميم بگيريم که اگر ايشان بناي ماندن ندارد، شرايط همديگر را بررسي کنيم و تصميم نهايي را بگيريم؛ که امروز زمان تصميم گيري در مورد اين موضوع نيست.
*آقاي فرهاد مجيدي از اين موضوع ناراحتند که مديرعامل باشگاه استقلال زمان مناسبي براي سفر به ايتاليا انتخاب نکرده است. در اين مورد توضيح مي‌دهيد که دليل سفر آقاي سعادتمند بازگرداندن آقاي استراماچوني بوده يا موضوع ديگري در ميان بوده است؟

نظري- اينکه زمان رفتن به ايتاليا بود يا نبود، الان زمان صحبت در موردش نيست. همانطور که استعفاي سرمربي تيم الان زمان مناسبي براي صحبت کردن درباره آن نيست.  من فکر مي کنم امروز استقلال نياز دارد  همه ما به عنوان کساني که اين تيم را دوست داريم و عاشقش هستيم و مي‌خواهيم همه کار بکنيم تا اين تيم قهرمان جام حذفي بشود و دل هوادار را شاد کنيم. امروز بايد يک سري حرف‌ها که ممکن است در دل همه ما باشد، کنار بگذاريم و تمام تلاشمان را بکنيم براي پيروزي تيم. بعد از اين مي‌توانيم در 10 روز آينده بنشينيم در مورد همه مسائلي که در مورد آنها ابهام يا دغدغه داريم، صحبت کنيم. فکر مي‌کنم اگر همه ما بپذيريم که بايد براي موفقيت استقلال و شادي هوادرانش تلاش کنيم، الان شايد زمان مناسبي براي پرداختن به اين موضوعات نباشد.
*به نظر مي‌رسد شما هم انتخاب اين زمان براي سفر به ايتاليا را مناسب نمي‌دانيد و موافقش نبوده‌ايد؟
نظري- ببينيد اين موضوع جاي صحبت دارد، چون چيزي که آقاي سعادتمند براي آن رفتند و برايش صحبت کردند، با آن چيزي که در فضاي مجازي منتشر شد، متفاوت هست. فکر مي‌کنيم الان بايد اجازه بدهيم آرامش به تيم بازگردد و تقاضا مي‌کنم تمام کساني که در استقلال مسئوليتي دارند، به مسئوليت خودشان همچنان ادامه دهند و شرايط را دنبال کنيم تا تيم را قهرمان جام حذفي کنيم و بعدا مي‌توانيم بنشينيم و درباره همه مسائل و جزئيات صحبت کنيم.
*موضوع ديگري که آقاي مجيدي مطرح کرده، اينکه هيئت مديره و مديرعامل استقلال علاقه‌اي براي نتيجه گرفتن استقلال نداشته‌اند. آيا واقعا اينطور بوده است؟
نظري- واقعا اينطور نبوده است. اجازه بدهيد من موضوع را بازتر نکنم. واقعا اينطور نبوده است و مطمئن باشيد که تمام مديران استقلال دوست دارند، نتيجه بگيرند. من رد نمي‌کنم که شايد بعضي افراد، تاکيد مي‌کنم بعضي افراد که پيش تر در استقلال بوده اند يا مسئوليت در تيم داشتند يا در گذشته در کنار استقلال بودند، ترجيحشان اين باشد که استقلال با خود آنها به موفقيت برسد؛ اما اين اطمينان را به شما مي‌دهم که چه مديران فعلي، چه هر تيم مديريت  ديگري، درنهايت موفقيت تيم را موفقيت خودشان مي‎‌‌‌دانند. اصلا عاقلانه و منطقي نيست که ما فکر کنيم، کساني که در حال حاضر مسئوليت دارند، دوست ندارند تيمشان موفق باشد.
*هواداران استقلال سال هاي سختي را تجربه مي‌کنند. تيمشان در سال هاي اخير پس از قرار گرفتن در مسير موفقيت با مشکلاتي از اين دست مواجه مي‌شود. در اين مورد به هواداران توضيح مي‌دهيد و اينکه آيا تلاش شما براي ادامه روند موفقيت در تيم است؟
*نظري- اين اطمينان را به هواداران مي‌دهم که ما تمام تلاشمان را کرده و مي‌کنيم تا استقلال بهترين نتايج ممکن را کسب کند و همچنان اين تلاش را ادامه خواهيم داد تا دل هوادار را شاد کنيم. من از آقاي مجيدي خواهش مي‌کنم امروز در مورد رفتن صحبت نکنيم. ايشان سرمربي تيم است و با باشگاه قرارداد دارد و اين قرارداد هم حکم مي‌کند که به وظيفه‌شان تا انتها عمل کنند. از آقاي مجيدي به عنوان يک استقلالي با تعصب انتظار مي‌رود که حتما همين کار را بکند و براي آرامش و شادي دل هوادار حتما اين يک هفته را مثل روزهاي گذشته با شدت و قوت به تمرينات ادامه دهند و اين نويد را از همينجا به هواداران بدهيم که حتما ما از مشهد با قهرماني بازخواهيم گشت.
*به نظر مي‌رسد شما هم از يک سري ناملايمت‌ها ناراحت هستيد ولي معتقديد در يک هفته‌اي که تا فينال مسابقات باقي مانده، بايد همه ارکان باشگاه مشکلات را براي موفقيت استقلال فراموش کنند. البته فرصت آنچناني هم وجود ندارد و بلافاصله تيم بايد آماده حضور در رقابت‌هاي آسيايي شود.
نظري- کاملا درست است. امروز همه بايد عزممان را جزم کنيم تا استقلال بتواند در بازي هاي پيش رو، چه بازي پاياني جام حذفي و چه بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا بهترين نتايج را کسب کند.
*واکنش باشگاه استقلال به استعفاي فرهاد مجيدي به نوعي تنش زا بود. فرهاد مجيدي پيش تر هم استعفا از تيم ملي اميد را در صفحه اينستاگرام خود اعلام کرده بود و براي اولين مرتبه نيست که اين کار را مي‌کند. آيا بهتر نبود واکنش باشگاه طور ديگري باشد و شما اين موضوع را چطور تفسير مي‌کنيد؟
نظري- اينکه همه اتفاقات در روال خودشان انجام بشوند، بهتر است. ما وقتي مي‌خواهيم قرارداد ببنديم، قرارداد را در فضاي مخصوص به خودش منتشر مي‌کنيم، براي کنار رفتن هم بايد از فضاي متعارف خودش استفاده کنيم. اما در اينکه موضع باشگاه آيا موضع سنجيده‌اي بوده يا نه، به نظرم اين موضوع را بايد حتما در هيئت مديره باشگاه در موردش صحبت کنيم. به نظرم شايد يک وقت‌هايي ما به عنوان مديران باشگاه بايد مواضعمان طوري باشد که تنش‌ها را کم کنيم.
*به عنوان سوال آخر اگر آقاي مجيدي به تيم بازنگردد، آيا هيئت مديره باشگاه فکري براي شرايط تيم استقلال پس از او براي حضور در فينال مسابقات جام حذفي در نظر دارد؟

*نظري- من مطئنم که آقاي مجيدي استقلال را تنها نخواهد گذاشت.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره