نماد آخرین خبر

دست رد زلاتان به پوشیدن پیراهن ترسناک میلان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دست رد زلاتان به پوشیدن پیراهن ترسناک میلان

ورزش 3/ زلاتان ابراهيموويچ با قراردادن توئيتي به نوعي شايعات پوشيدن شماره 9 ميلان در فصل آينده را تکذيب کرد.
در نقل و انتقالات زمستاني گذشته بود که زلاتان ابراهيموويچ بعد از حرف و حديث‌هاي فراوان تيم سابق خود يعني ميلان را به عنوان ماجراجويي جديدش انتخاب کرد. فوق ستاره سوئدي بعد از حضور در سن سيرو تاثير شگرفي در عملکرد شاگردان استفانو پيولي داشت و نهايتاً به حضور ميلان در رتبه ششم جدول و کسب سهميه ليگ اروپا توسط اين تيم کمک کرد.
طي هفته هاي اخير صحبت هاي زيادي در رابطه با تمديد قرارداد احتمالي زلاتان با ميلان مطرح شده بود و شب گذشته نيز خبرنگار معروف اسکاي يعني جانلوکا دي مارتزيو نيز اين موضوع را تاييد و اعلام کرد که ستاره سوئدي با سران روسونري به توافق رسيده و به طور قطع يک فصل ديگر نيز در سن‌سيرو ماندگار خواهد بود.
بسياري اعتقاد داشتم که زلاتان بعد از ماندگار شدن در ميلان فصل آينده پيراهن شماره 9 اين تيم را بر تن خواهد کرد؛ پيراهني که بسياري آن را نفرين شده تلقي مي کنند چراکه بعد از پيپو اينزاگي هيچ‌کس نتوانست توفيقي با آن به دست آورد.
در حالي که اينزاگي اعلام کرده بود زلاتان مي تواند با پوشيدن اين شماره پيراهن به نفرين آن پايان دهد اما حالا ايبرا توييتي را منتشر کرده که نشان مي‌دهد او فصل آينده با شماره 11 روسونري در ميادين حاضر خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره