نماد آخرین خبر

کارنامه بسیار درخشان مجیدی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کارنامه بسیار درخشان مجیدی

تسنيم/ پيشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد تيم فوتبال اين باشگاه با جذب چند بازيکن مي‌تواند به قهرماني ليگ قهرمانان آسيا هم دست يابد.
شاهين بياني درباره برتري تيم فوتبال استقلال مقابل پرسپوليس در ضربات پنالتي،  گفت: در اين مسابقه شاهد دو نيمه متفاوت بوديم. استقلال بازي را خيلي خوب شروع کرد و مالک توپ و ميدان بود. اين تيم در نيمه اول چند فرصت گلزني داشت و مي‌توانست سه گل بزند. پرسپوليس اما در نيمه دوم هجومي ظاهر شد و با گل اول، شيرازه تيم استقلال به‌هم ريخت. خدا را شکر تيم استقلال در دقايق پاياني به بازي برگشت و بُردي باارزش کسب کرد. استقلال هم در اين بازي، هم در دربي قبلي شايسته پيروزي بود و هواداران هم از اين بُرد خيلي خوشحال شدند.
وي با بيان اينکه خوشحالي هواداران از اين پيروزي از همه چيز مهم‌تر بود، اظهار داشت: سالي که استقلال با شفر قهرمان جام حذفي شد، مردم در شهرهاي مختلف جشن گرفتند که به مديران باشگاه گفتم استقلال اين‌قدر بزرگ است که در نقاط مختلف کشور، مردم اين‌گونه براي موفقيت آن شاد مي‌شوند و جشن مي‌گيرند. با اين حال هنوز کار قهرماني تمام نشده است. چيدمان ترکيب خيلي مهم است و اين موضوع، مهم‌ترين عامل بُرد استقلال بود. استقلال با هر تعويض ضعيف‌تر شد و اين نشان مي‌دهد تيم بازيکنان ذخيره خوبي ندارد.
پيشکسوت باشگاه استقلال با بيان اينکه بايد ميان ترکيب اصلي و بازيکنان ذخيره اين تيم، توازني ايجاد شود، تصريح کرد: زمان شفر بازي مهمي داشتيم که باختيم. شفر در 10 دقيقه پاياني اين مسابقه روي نيمکت نشست و کار را براي استقلال تمام‌شده مي‌دانست. فرهاد مجيدي اما تا لحظات آخر دربي به ساعتش نگاه مي‌کرد و حرکاتش نشان مي‌داد به اين بچه‌ها ايمان دارد. او مي‌دانست استقلال مي‌تواند بازي را مساوي کند.
بياني درباره کناره‌گيري فرهاد مجيدي از هدايت آبي‌ها و اظهارات او عليه احمد سعادتمند مديرعامل باشگاه استقلال بيان کرد: خيلي بهتر بود که اين اتفاقات نمي‌افتاد. پرداختن به اين موضوع هواداران را ناراحت مي‌کند و بهتر بود مجيدي و سعادتمند، اختلاف ايجاد شده را در خانواده حل مي‌کردند. هواداران فکر مي‌کنند ممکن است با اين حواشي، جام حذفي را که تيم اين همه برايش زحمت کشيده است، به خاطر مسائل کوچک از دست بدهد. اي کاش اين صحبت‌ها را بعد از جام حذفي مطرح مي‌کردند. فکر مي‌کنم بايد هر مسئله‌اي که وجود دارد‌، بعد از فينال جام حذفي بررسي شود.
وي با بيان اينکه پرداختن به موارد حاشيه‌اي باعث مي‌شود استقلال لطمه بخورد، خاطرنشان کرد: در اين فصل با چالش‌هاي زيادي از جمله کرونا و تعويض مربي روبه‌رو بوديم و جام حذفي براي هواداران بسيار باارزش است. فرهاد مجيدي يک نيم‌فصل کنار استقلال بوده است و نايب قهرماني ليگ برتر و قهرماني جام حذفي، کارنامه بسيار درخشاني براي او خواهد بود. مشکلات خانوادگي بايد در خانواده حل شود و مجيدي هم قطعاً گلايه‌هايي دارد. صحبت عليه يکديگر در تلويزيون کار قشنگي نيست. همان‌طور که سعادتمند گفت، همه استقلالي‌ها بايد دست به دست هم بدهند و فقط به قهرماني استقلال فکر کنند.

بازيکن پيشين استقلال در واکنش به گلايه سعادتمند درباره فاصله 14 امتيازي شاگردان مجيدي با پرسپوليس در ليگ نوزدهم به تسنيم گفت: عملکرد استقلال بد نبوده، بلکه عملکرد پرسپوليس خيلي خوب بوده است. پرسپوليس چند سال است که ريزش نداشته و اسکلت تيم خود را حفظ کرده است. برانکو مهم‌ترين نقش را در قهرماني‌هاي سال‌هاي اخير پرسپوليس داشته و نتايجي گرفته است که تا چند دهه، بي‌سابقه خواهد بود. هر چند سال يک بار چنين اتفاقي رخ مي‌دهد.
بياني با تمجيد از نمايش آبي‌ها در اين فصل تصريح کرد: پرسپوليس پس از کرونا، چند پيروزي يک بر صفر کسب کرد و بازي‌هاي قابل قبولي را از اين تيم نديديم. استقلال اما در زمان استراماچوني و مجيدي، بازي‌هاي شناوري ارائه کرده و به همين خاطر صاحب بهترين خط حمله و آقاي گل ليگ بوده است. مشکل استقلال دفاع تيمي است، وگرنه در خط جلو مشکلي ندارد و به همه تيم‌ها گل زده است، اما برتري خود را حفظ نکرده است. استقلال با جذب چند بازيکن بزرگ مي‌تواند به قهرماني آسيا هم برسد و شايستگي آن را دارد.
وي با بيان اينکه 50 درصد مشکل خط دفاعي استقلال با جذب يک مدافع خوب حل خواهد شد، اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته تا لحظه آخر مديرعامل باشگاه مشخص نبود، اما الان باشگاه زمان دارد و اميدوارم با جذب بازيکنان باکيفيت، تيم خوبي براي فصل آينده بسته شود. استقلال بايد از هفته اول ليگ سال آينده براي قهرماني برود و هواداران هم همين را مي‌خواهند. سابقه نداشته است که استقلال چند سال قهرمان نشود. اميدوارم هواداران نسبت به کسي جبهه نگيرند. ما بايد متحد شويم تا استقلال قهرمان جام حذفي شود و اگر اين اتفاق رخ ندهد، نمي‌توانيم خودمان را ببخشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره