نماد آخرین خبر

پیشنهاد دارم اما عجله‌ای برای کار‌کردن ندارم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد دارم اما عجله‌ای برای کار‌کردن ندارم

ورزش 3/ با تغيير سرمربي گل گهر سيرجان و آمدن امير قلعه نويي به جاي مجيد جلالي، حالا ديگر سرآسيايي هم کارش در سيرجان به اتمام رسيده است.
مربي جوان مشهدي تيم فوتبال گل‌گهر سيرجان که با انتخاب امير قلعه‌نويي به‌عنوان سرمربي جديد تيم سيرجاني، از اين تيم کنار رفت، حالا مدعي است چند پيشنهاد خوب ليگ‌يکي و يک پيشنهاد خوب دستياري ليگ برتر دارد. مجتبي سرآسيايي که فصل گذشته توانست تيم مشهدي را از مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا عبور دهد و به مرحله گروهي اين بازي ها برساند ‌‌درباره پيشنهاداتش گفت: عجله‌اي براي کار‌کردن ندارم و در برنامه‌هايم اولويت‌هاي ديگري هم وجود دارد.‌ وي افزود: ‌به‌دنبال بحث‌هاي ارتقايي خودم مثل شرکت در کلاس‌A آسيايي، حضور در کمپ‌هاي خارجي در کنار تيم‌هاي بزرگ و استفاده از تجربيات آن‌ها و ... هستم؛ اما خب چند پيشنهاد خوب هم دارم که بايد آن‌ها را سر فرصت بررسي کنم.‌
سرمربي سابق شهرخودرو در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: ‌فکر مي‌کنم در يک هفته آينده اتفاقات زيادي در فوتبال ايران بيفتد و جا‌به‌جايي‌هاي تعجب‌برانگيز زيادي رقم بخورد.
سرآسيايي با اشاره به پايان قراردادش با گل‌گهر گفت: قرارداد من تا پايان فصل قبل بود و الان هم در حال بررسي پيشنهادهاي ديگر هستم.‌ وي افزود: ‌خدا‌را‌شکر در طي اين چند سال چه در بخش مديريتي شهرخودرو که کار کردم و چه به‌عنوان سرمربي، همواره اتفاقات خوبي براي من افتاد و بقاي معجزه‌آسا با گل‌گهر هم آخرين اين اتفاقات بود که از‌اين‌بابت خوش‌حالم. همه اين‌ها باعث مي‌شود‌ حالا براي آينده، برنامه‌هاي جدي‌تر و حساس‌تري براي خودم داشته باشم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر