نماد آخرین خبر

میهمان ناخوانده هتل آزادی کیست؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
میهمان ناخوانده هتل آزادی کیست؟

ورزش 3/ رسول خطيبي سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراک کمتر از يک ماه پس از صعود به ليگ برتر فوتبال ايران در تهران و در سکوت، تيم خود را براي فصل آينده ليگ برتر آماده مي‌کند.
در روزهاي گذشته اخبار و تصاوير مختلفي از رسول خطيبي در رسانه‌هاي آنلاين منتشر شد؛ او به دليل اقامت در هتل بزرگ آزادي در بطن اتفاقات فوتبالي حساس ايران قرار گرفته است اگر چه برنامه‌ريزي سفر او طوري بود که به هيچ‌وجه در ديد نباشد. خطيبي که از سه شب پيش صحبت‌هايي مبني بر حضورش به عنوان سرمربي استقلال در رقابت‌هاي آسيا نيز شنيده شده بود، بي‌توجه به اين شايعات پروژه خود را براي تقويت آلومينيوم، آخرين تيم صعود کرده به ليگ برتر فوتبال ايران پيش مي‌برد و در همين راستا با بازيکنان مختلفي براي تکرار روزهاي خوب ماشين سازي مذاکره کرده است.
در اين بين به دليل عبور و مرور مکرر ايجنت‌ها و بازيکنان تيم‌هاي ديگر به خصوص استقلال که عملا هتل آزادي را به عنوان دفترکار مديرعامل انتخاب کرده، خطيبي با چهره‌هاي ديگري نيز مواجه شده و با برخي آن‌ها نيز مذاکره مضاعفي براي تيمش انجام داده است.
همچنين او در رفت و آمدهاي مکررش از لابي هتل، هر آينه با خبرنگاران ميداني مستقر در اطراف هتل آزادي مواجه مي‌شود که مي‌خواهند سر از کار او در بياورند اما به جز يک گفتگوي خصوصي او با يکي از مهاجمان ليگ برتري، تا به حال کسي خطيبي را با بازيکني در حال مذاکره نديده است. همچنين مديربرنامه بازيکنان مدنظر او نيز، کوچک‌ترين اطلاعاتي درباره مذاکرات خود با خطيبي ندادند الا موضوع عزيز معبودي شاگرد سابق او در ماشين سازي که به هر حال خبرش زودتر از حد انتظار به مطبوعات کشيده و منتشر شد.
تيم آلومينيوم در تاريخ حياتش اولين حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر را تجربه مي‌کند؛ اگر چه اراک قبلا چندان در سطوح بازي فوتبال ايران مطرح نبوده و در تب استقبال از ليگ برتري‌هاي مدعي و نامدار مي‌سوزد اما خطيبي به دليل شرايط کرونايي، از شرايط ميزباني مدنظر و مطلوب خود به دور است. بنابراين او با اختيارتام و البته با احتياط بيشتر همچنان در بازار در حال محک زدن مهره‌هايي است که تيمش را تقويت کند.
البته مهم‌تر از همه اين‌ها براي او مثل هميشه کشف چند بازيکن هم هست؛ چيزي که او دوست دارد به عنوان يکي از ويژگي‌هاي مربيگري‌اش به چشم همه آيد، اين‌که خطيبي استعداد خوبي در کشف بازيکن و رشد دادن آن به سمت سطوح بالاتر فوتبال ايران را دارد. کاري که قبلا در گسترش فولاد، ماشين سازي، تراکتور و سياه جامگان انجام داده و حالا نوبت اراکيست که طبيعتا بايد در فصل اول حضور در بين بزرگان ايران محتاط‌تر به آينده نگاه کند. البته اگر شما رسول خطيبي باشيد، چنين تصوري درباره خود نداريد!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره