نماد آخرین خبر

پرسپولیس بدون محرومیت به آسیا می‌رود

منبع
مهر
بروزرسانی
پرسپولیس بدون محرومیت به آسیا می‌رود

مهر/ باشگاه پرسپوليس مشکلي براي استفاده از بازيکنان جديد خود در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ندارد.

باشگاه پرسپوليس همچنان در تلاش است تا بدهي خود به برانکو ايوانکوويچ را پرداخت کرده تا با مشکل صدور حکم محروميت از حضور در نقل و انتقالات از سوي فيفا روبرو نشود.
سرخپوشان پايتخت که تا ۲۲ شهريورماه فرصت پرداخت بدهي يک ميليون و ۱۱۸ هزاريوريي خود به برانکو را دارند تاکنون ۳۰ درصد از اين مبلغ را به حساب وي در کشور عمان واريز کردند.
با اين حال باشگاه پرسپوليس اقدام به فعاليت در بازار نقل و انتقالات تابستاني کرده تا سعيد آقايي، حامد لک، عيسي آل کثير، احسان پهلوان و ميلاد سرلک را به خدمت بگيرد؛ پنج بازيکني که قرار است امروز در ليست نهايي سرخپوشان براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا به فدراسيون فوتبال و AFC معرفي شوند.
باشگاه پرسپوليس بر خلاف استقلال تهران و شهرخودرو مشهد مشکلي براي اضافه کردن اين افراد ندارد چرا که با محرومت روبرو نيست و اگر نتوانند پول برانکو را تا ۲۲ شهريورماه بپردازد باز هم مشکلي براي استفاده از بازيکنان تازه وارد خود در آسيا ندارد.
حکم احتمالي محروميت پرسپوليس از نقل و انتقالات از ۲۲ شهريورماه قابليت اجرايي دارد که اين تيم را از همان تاريخ محروم مي‌کند و ربطي به نقل و انتقالات قبل از اين موعد تعيين شده ندارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره