نماد آخرین خبر

کومان و تغییر سبک بارسلونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کومان و تغییر سبک بارسلونا

آخرين خبر/ رونالد کومان سرمربي هلندي بارسلونا در مصاحبه با بارسا تي وي در مورد پيروزي تيم کاتالان در بازي دوستانه با جيمناستيک صحبت کرد. بارسا در اين بازي با گلهاي گريزمان، دمبله و کوتينيو با نتيجه سه بر يک به پيروزي دست پيدا کرد.
به گزارش فوتبالي، کومان در مصاحبه با بارسا تي وي بيان کرد:" مهم اين است که خوشبختانه مصدومي نداشتيم. همه 45 دقيقه بازي کردند. در لحظاتي از بازي جديت خوبي داشتيم. هميشه مي توان بهتر شد اما خرسند هستيم. تازه دو هفته است که کار را شروع کرده ايم و دو هفته ديگر فرصت داريم. بازي با دو هافبک دفاعي شايد باعث بشود که متفاوت تر و دفاعي تر از سالهاي اخير به نظر برسيم اما هدفمان حفظ توپ است، مي خواهيم فضا سازي کنيم تا بين خطوط حرکت کنيم و بتوانيم از هافبک هاي حريف عبور کنيم. اين تيم توان چنين کاري را دارد چرا که هافبک هايي داريم که اين گونه بازي کنند."
مربي هلندي در ادامه صحبت هاي خود گفت:" مهم بود که همه بازي کنند چرا که اين پيش فصل عادي نبود. فقط چهار هفته فرصت داريم نه شش هفته. شرايط مشکلي است. سعي مي کنيم که روي شرايط بدني تمرکز کنيم و دو هفته ديگر مي توانيم به سوالات تاکتيکي بيشتري پاسخ بدهيم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره