نماد آخرین خبر

با قلعه نویی یکی از مدعیان هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 با قلعه نویی یکی از مدعیان هستیم

ورزش 3/ گل گهر که خيلي کم سر و صدا در بازار نقل و انتقالات حضور پيدا کرده در يکي از اولين خريدهايش هافبک دفاعي نساجي را به خدمت گرفت.
محمدميري در هفته هاي پاياني رقابت هاي ليگ برتر تبديل به يکي از پرخبرترين بازيکنان شد. دو گل زيباي او که از راه دور و با شوت هايي محکم به استقلال و سپاهان زده شد ، روزها در فضاي رسانه اي و مجازي مورد توجه قرار گرفته و به اشتراک گذاشته مي شد هرچند خودش معتقد است که اين گل ها فقط باعث شد بيشتر شناخته شود چرا که پيش از آن هم عملکرد خوبي داشته است:" درست است که با زدن اين دو گل به سرزبان ها افتادم و خيلي بيشتر شناخته شدم اما فکر مي کنم در حق فوتبالم تا قبل از آن کم لطفي مي شد. کساني که بازي هاي من را دنبال مي کردند حتما ديده اند که عملکرد خوبي براي تيمم داشتم اما خب در فوتبال براي اينکه بيشتر ديده شوي بايد گل بزني."
اين بازيکن 30 ساله اهل رشت از نظر سبک و استيل بازي از نسل هافبک دفاعي هاي کلاسيک است؛ بازيکني که تمايل به اضافه شدن به خط جلو را دارد، شوتزن است و مي تواند بازيسازي کند و بازي اش شباهت زيادي به هافبک هاي نسل گذشته فوتبال گيلان مثل مازيار زارع دارد.  هرچه هست ميري آنقدر در فصل گذشته خوب کار کرده که نظر يکي از بهترين هافبک هاي تاريخ فوتبال ايران را جلب کند. قلعه نويي که خودش يک هافبک درجه يک بوده هميشه در تيمهايش بهترين ها را دراين پست به خدمت مي گيرد و اين مي تواند امتياز ويژه اي براي ميري به حساب بيايد:" من هافبک دفاعي هستم اما رو به جلو بازي مي کنم و شوتزني و گل زدن را هم دوست دارم."
ميري درباره حضورش در گل گهر گفت:" پيشنهاداتي از چند تيم خوب بالاي جدول داشتم اما با چند نفر از بزرگترها که مشورت کردم در نهايت تصميمم بر اين شد که گل گهر را انتخاب کنم. گل گهر باشگاهي است که اهداف بزرگي دارد ضمن اينکه مي خواستم زيرنظر مربي بزرگي مثل آقاي قلعه نويي کار کنم. ايشان هرکجا بوده نتايج خوبي گرفته و مطمئن هستم امسال هم گل گهر نتيجه خوبي به دست بياورد."
او با اشاره به حضور قلعه نويي در گل گهر افزود:" اميرخان مربي بزرگي است و تيمهايش هميشه مدعي بوده اند. امسال هم گل گهر پتانسيل اين را دارد که در بالاي جدول باشد. مي توانيم براي سهميه و قهرماني بجنگيم." ميري درباره خودش هم اضافه کرد:" هدف هاي بزرگي دارم. انشالله اول با تيم نتيجه خوبي بگيريم و در رده هاي بالاي جدول باشيم و بعد از آن دوست دارم آنقدر خوب کار کنم که به تيم ملي دعوت شوم."
هافبک دفاعي فصل گذشته نساجي همچنين گفت:" همه تيم ، بازيکنان، کادرفني و مديريت براين باور هستند که امسال تيم عملکرد خوبي خواهد داشت. تمام هدفمان اين است که باعث افتخار و شادي خودمان، خانواده هايمان و هواداران شويم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره