نماد آخرین خبر

استراماچونی بر نمی‌گردد

منبع
مهر
بروزرسانی
استراماچونی بر نمی‌گردد

مهر/ پيشکسوت آبي پوشان گفت: حمايت هواداران از استراماچوني خوب است و هواداران بايد به جاي حمايت از يک فرد، از استقلال با قدرت حمايت کنند.
علي لطيفي در گفتگو با برنامه صبحگاهي شبکه خبر در خصوص کنار رفتن تيم الوحده از ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: اين يک فرصت خوب براي استقلال است که بايد به بهترين شکل از آن استفاده کند. فشردگي بازيها فرصت استراحت را از تيم ها مي گيرد و حالا استقلال از اين فرصت مي تواند براي ريکاوري بدني استفاده کند تا با قدرت به مصاف الشرطه برود. ديدار استقلال و الشرطه فينال واقعي اين گروه است که با پيروزي در اين بازي مي توان راه صعود به مرحله بعدي را هموار کرد.
پيشکسوت آبي پوشان بيان داشت: هميشه عنوان شده هواداران صاحبان اصلي استقلال هستند و من امروز خوشحالم که اين هواداران سهم هواداري شان را به بهترين شکل ممکن ادا کردند. هواداراني که اگر نبودند و دست به جيب نمي شدند، امروز شاکله استقلال حفظ نمي شد و ستاره ها مثل سنوات قبل جدا مي شدند. اين هواداران که اينطور از جيب براي استقلال هزينه مي کنند کم نيستند.
وي افزود: چون مديران قرار نيست از جيب خود هزينه کنند بر بدهي هاي انباشته اضافه مي کنند و مي روند. براي همين گفته مي شود تنها راه نجات استقلال و پرسپوليس خصوصي سازي است. همين هواداراني که به ميدان مي آيند، دست به جيب مي شوند و ستاره ها را حفظ مي کنند، همين ها مي توانند در بخش خصوصي تيم شان را اداره کنند.
لطيفي در خصوص استراماچوني خاطرنشان ساخت: استراماچوني عملکرد خوبي داشت و همين باعث شد تا امروز هواداران اينچنين خواهان بازگشت وي باشند. اما واقعيت اين است که او بر نمي گردد و هواداران هم بايد با اين واقعيت کنار بيايند. اين حجم حمايت از استراماچوني ستودني است، اما بايد توجه داشت هدف ما استقلال و موفقيت آن است نه خود شخص استراماچوني. اگر اين حجم حمايت از استراماچوني از خود استقلال صورت گيرد، ضريب موفقيت تيم با هر مربي ديگري خود به خود بالا مي رود.
مهاجم پيشين آبي پوشان گفت: هواداران بايد انرژي که صرف حمايت از استراماچوني مي کنند را به سمت حمايت از اصل موضوع که استقلال باشد هدايت کنند و مطمئن باشند که اينطوري بهتر نتيجه مي‌گيرند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره