نماد آخرین خبر

تساوی بد موقع شاگردان قطبی در لیگ چین

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تساوی بد موقع شاگردان قطبی در لیگ چین

ورزش 3/ تيم شيجياژوانگ در روزي که مي‌توانست با کسب يک پيروزي خيال خود را از جايگاهش راحت کند، در مقابل تيم انتهاي جدولي تيانجين تدا متوقف شد.
هفته يازدهم سوپرليگ چين در حالي به پايان رسيد که شيجياژوانگ در ديداري حساس و سرنوشت ساز به مصاف تيانجين تدا رفت. اين بازي تقابل شاگردان قطبي با تيم انتهاي جدول بود و باتوجه به شکست تيم هاي پايين تر، پيروزي در اين بازي اهميت بسيار زيادي براي تيم شيجيا پيدا کرده بود.
بازي با حملات تيم تيانجين آغاز شد اما سه واکنش ديدني از پوليانگ شائو بازي را در نيمه اول صفر صفر نگه داشت. اما سرانجام در دقيقه 70 ضربه ساندرو ليما دروازه شيجياژوانگ را فرو ريخت تا تيم افشين قطبي در آستانه شکست عجيب قرار گيرد. اما حملات شيجياژوانگ جواب داد و در دقيقه 81 بازيکن تعويضي تيم يعني چن پو گل مساوي را زد.
در اين ديدار هم مالکيت توپ در اختيار تيانجين بود و در نيمه اول تيم افشين قطبي تنها يک ضربه به دروازه داشت اما در نيمه دوم مثل بازي قبلي ورق برگشت و شيجياژوانگ نمايش بهتري را ارائه کرد.
شيجياژوانگ يک بازي در جام جذفي چين برابر همين تيم تيانين خواهد داشت و سپس سه بازي حساس را در برابر شانگهاي SIPG، دانگداي و بيجينگ خواهد داشت که تکليف تيم هاي صعودکننده به پلي آف سهميه و قهرماني را مشخص مي‌کند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره