برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چهره عجیب و ژولیده ستاره سابق اتلتیکو مادرید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: ماتيا کژمان ستاره سابق اتلتيکو مادريد که تجربه حضور در تيم هايي نظير آيندهوون، پي اس جي ، چلسي و فنرباغچه را هم در کارنامه اش دارد اين روزها از فوتبال کاملا دور شده است. اين بازيکن البته يک آژانس وکالت بازيکنان را مديريت مي کند اما چهره متفاوتش باعث مي شود تا خيلي ها او را نشناسند. در حقيقت کژمان اين روزها چهره اي کاملا ژوليده دارد که با دوران فوتبالش متفاوت است.
تصوير جديد ستاره سابق اتلتيکو با واکنش گسترده اي در شبکه هاي اجتماعي مواجه شده است. او ريش بسيار بلندي دارد که بخشي از آن سفيد شده است و تا حدودي شبيه کارتن خواب ها شده است. البته برخي نيز چهره اش را با چهره تام هنکس در فيلم "دورافتاده" محصول سال 2000 ميلادي مقايسه کرده اند.
کژمان قبل از بازنشستگي از فوتبال گفته بود که بعد از ترک فوتبال مي خواهد کمتر به ظاهر و مسائل دنيوي اهميت بدهد و خودش را درگير مسائل مذهبي خواهد کرد که زمان نشان داد که تا حدودي همين کار را انجام داده است. او همچنين گفته بود که از خالکوبي هايي که روي بدنش انجام داده زياد خوشحال نيست و از اين کار تا حدودي پشيمان است چرا که به انجام خالکوبي اعتياد داشته است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره