نماد آخرین خبر

نصرتی: پرسپولیس بیشتر از التعاون نیاز به برد داشت

منبع
ميزان
بروزرسانی
نصرتی: پرسپولیس بیشتر از التعاون نیاز به برد داشت

ميزان/ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس بيشتر از التعاون به برد نياز داشت و اگر آن بازي را پيروز نمي‌شدند کار براي اين تيم خيلي سخت مي‌شد.
محمد نصرتي در خصوص پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس ايران مقابل التعاون عربستان، اظهار داشت: در وهله اول به کادرفني، بازيکنان و هواداران پرسپوليس تبريک مي‌گويم. اين تيم توانست کنترل بازي را در اختيار بگيرد و اين بازي از لحاظ امتيازگيري بسيار حساس و ارزشمند بود چون در بازي‌هاي گذشته سرخپوشان امتياز لازم را نگرفته بودند و اگر اين بازي را نمي‌بردند کار خيلي سخت مي‌شد. پرسپوليس بيشتر از التعاون به برد نياز داشت.
وي ادامه داد: پرسپوليس در خلق موقعيت مشکل داشت. البته اين موضوع به خاطر عدم هماهنگي بود چون پنج تغيير در ترکيب اصلي ايجاد شده بود و به همين خاطر سه بازيکن خط حمله پرسپوليس نتوانستند خيلي موفق ظاهر شوند. قطعاً کيفيت بازيکناني مثل پهلوان و آل‌کثير از ترابي و عليپور پايين‌تر است.
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در پايان به تغيير پست وحيد اميري اشاره و خاطرنشان کرد: تغيير پست متعدد وحيد اميري باعث شده او تمرکز لازم را نداشته باشد. او مدتي به عنوان هافبک چپ و بعد مهاجم و بعد دفاع در زمين به ميدان رفت و شرح وظايفش متغير بود. واقعيت اين است که اگر به آمار او نگاه کنيم اميري شم گلزني ندارد اما منکر اين قضيه که بازيکن توانمند و تاثيرگذاري است نمي‌توان شد. بايد در ادامه هافبک‌هاي چپ و راست در بخش هجومي کمک کنند و هم هافبک‌ها و هم مهاجمان بتوانند خلق موقعيت کنند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره