نماد آخرین خبر

رئیس بارسلونا و یک تصمیم غیرمنتظره!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئیس بارسلونا و یک تصمیم غیرمنتظره!

ورزش 3/ جوزپ ماريا بارتومئو رئيس باشگاه بارسلونا ممکن است به زودي از سمت خود استعفا کند.
به نقل از اسپورت، روز گذشته بود که کمپين "Més que una Moció" اعلام کرد توانسته 20687 راي عدم اعتماد عليه جوزپ ماريا بارتومئو رئيس باشگاه بارسلونا جمع کند و اسناد و مدارک لازم مربوط به امضاها را نيز به باشگاه کاتالان ارائه داد.
قرار است طي 10 روز آتي هيئت مديره بارسلونا در مورد اين امضاها اعتبارسنجي کند و سپس اعضاي رسمي باشگاه بايد در مورد ادامه کار بارتومئو و هيئت مديره فعلي راي دهند. در صورت شرکت حداقل 10 درصد اعضا و کسب دو سوم آرا بر ضد رئيس فعلي، او برکنار و انتخابات زودهنگام به انجام خواهد رسيد.
بارتومئو تا پيش از اين، تحت هيچ شرايطي قصد استفعا نداشت اما طبق اعلام منابع نزديک به باشگاه بارسلونا، او از شب گذشته با واقعيت تلخي روبرو شده است. بارتومئو انتظار نداشت که موج مخالفت با او چنين شديد باشد و در حالي که به 16250 راي اعضاي رسمي باشگاه نياز بود، بيش از 20 هزار نفر خواهان برکناري او شوند.
بارتومئو از شب گذشته به استعفا فکر مي کند و معتقد است شايد الان بهترين زمان براي کناره گيري باشد تا مسير براي انتخابات زودهنگام هموار شود. اين تصميم قطعي نيست ولي بارتومئو به صورت جدي در حال فکر کردن به آن است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره