نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

استراماچونی به تاریخ پیوست!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
استراماچونی به تاریخ پیوست!

تسنيم/ پيشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد هواداران اين باشگاه بايد بازگشت آندره‌آ استراماچوني به جمع آبي‌هاي پايتخت را فراموش کنند.
سيروس دين‌محمدي درباره شرايط تيم فوتبال استقلال در شروع مجدد مسابقات ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: استقلال تيم خوبي دارد، بازيکنان به خوبي استراحت کرده‌اند و فکر مي‌کنم اين تيم مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد. البته حاشيه‌هاي استقلال خيلي زياد است و هر روز صحبت از حضور يک مربي در اين تيم مي‌شود.
وي درباره اينکه آبي‌پوشان به دليل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتي نمي‌توانند از بازيکنان جديد خود استفاده کنند، تصريح کرد: بازيکنان خيلي خوبي به استقلال آمدند. محمدحسين مرادمند و رشيد مظاهري کيفيت بالاي خود را در سال‌هاي اخير نشان داده‌اند و اميدوارم همين روند را در استقلال حفظ کنند. آنها مي‌توانستند کمک زيادي به استقلال کنند، اما اشتباهات گذشته باعث شد تيم نتواند از اين بازيکنان استفاده کند که خيلي ناراحت‌کننده است.
پيشکسوت باشگاه استقلال در مورد حواشي ايجاد شده پيرامون اين باشگاه پس از منتفي شدن بازگشت آندره‌آ استراماچوني خاطرنشان کرد: در استقلال حاشيه‌هاي زيادي وجود دارد و يک روز مي‌گويند استراماچوني مي‌آيد، بعد مي‌گويند آمدن او منتفي شده است. تمام کساني که استقلال را دوست دارند، بايد تمرکز خود را از اين موضوع (بازگشت استراماچوني) بيرون بياورند و روي ليگ قهرمانان آسيا متمرکز شوند. دوست داشتم استراماچوني مصاحبه مي‌کرد و به صراحت مي‌گفت مي‌آيم يا نمي‌آيم تا هواداران و باشگاه استقلال ضرر نکنند.
«تجمع هواداران تمرکز مديران باشگاه را به‌هم نمي‌ريزد؛ بلکه تمرکز بازيکنان از بين مي‌رود.»، دين‌محمدي درباره اينکه سرمربي ايتاليايي گفته بود پيشنهادي از استقلال به او نرسيده است، اين جمله را بيان کرد و به تسنيم گفت: فکر نمي‌کنم اگر استراماچوني پيشنهادي دريافت مي‌کرد، به استقلال بازمي‌گشت و اگر مي‌خواست برگردد، تاکنون آمده بود. استراماچوني به تاريخ پيوسته است و هواداران ديگر بايد او را فراموش کنند. بازگشت اين مربي ديگر شدني نيست. تجمعات اخير هم فقط حاشيه ايجاد مي‌کند و به ضرر هواداران است. معلوم نيست بازيکنان در اين شرايط به حرف مربي خود توجه مي‌کنند يا خير.
وي در مورد مذاکره مديران باشگاه استقلال با الکساندر نوري سرمربي پيشين تيم‌هاي وردربرمن و هرتابرلين آلمان بيان کرد: نوري در وردربرمن مربيگري کرده است و در فصل اول حضورش در اين تيم نتايج بسيار خوبي به دست آورد، اما يک سال بعد 9 شکست متوالي تجربه و سابقه خود را خراب کرد. ما در کشورمان گزينه‌هايي بهتر از اين مربي را داريم.

مربي فصل گذشته تيم فوتبال نساجي مازندران راجع به وضعيت ادامه همکاري خود با اين باشگاه اظهار داشت: با مديران باشگاه نساجي مذاکره مي‌کنيم. اگر به توافق رسيديم در خدمت اين تيم هستيم، وگرنه در باشگاه ديگري مشغول مي‌شويم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد