نماد آخرین خبر

کار منصوریان ساده نیست؛ فرار از سرنوشت یحیی

منبع
همشهري
بروزرسانی
کار منصوریان ساده نیست؛ فرار از سرنوشت یحیی

همشهري/ سرانجام خبر عقد قرارداد رسمي بين باشگاه تراکتور و عليرضا منصوريان منتشر شد تا اين مربي استقلالي براي ليگ بيستم روي نيمکت تيم تبريزي بنشيند. در اين ميان آنچه مسلم است اينکه عليمنصور در تبريز اصلا کار آساني نخواهد داشت.

دست‌کم تجربه 2 مربي ايراني که در شرايط شبيه به منصوريان روي نيمکت تراکتور نشستند، اين موضوع را به خوبي آشکار مي‌کند. مجيد جلالي از ابتداي ليگ سيزدهم هدايت تراکتور را برعهده گرفت و بعد از 23هفته در حالي از اين تيم کنار گذاشته شد که تنها 7 امتياز با صدرنشين فاصله داشت.
يحيي گل‌محمدي هم در ليگ هفدهم در حالي سرمربي تراکتور شد که اين تيم به‌خاطر محروميت از جذب بازيکن شرايط دشواري داشت. با اين حال مداراي باشگاه با گل‌محمدي هم بيشتر از 18هفته طول نکشيد. بنابراين روشن است که منصوريان فرصت زيادي براي اثرگذاري روي تيم سرخپوش تبريزي ندارد؛ مخصوصا اگر به ياد بياوريم محمدرضا زنوزي، مالک فعلي باشگاه هم ابايي از اعمال تغييرات مداوم در کادرفني ندارد و منصوريان هفتمين نفري است که با تصميم او سرمربي تراکتور مي‌شود.
در اين ميان شايد يکي از خوش‌شانسي‌هاي منصوريان اين باشد که مسابقات ليگ بيستم هم تا اطلاع ثانوي بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. به اين ترتيب او در فضاي آرام‌تري کارش را شروع مي‌کند و نيازي نيست بابت واکنش سريع و احتمالي هواداران نگران باشد. اين تجربه براي آينده منصوريان هم بسيار کليدي است و او بعد از نشيبي که در دوران هدايت استقلال و ذوب‌آهن تجربه کرد، بايد نشان بدهد هنوز توانايي‌هايي براي نشان دادن دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره