برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

وعده رسول پناه عملی نشد

منبع
فارس
بروزرسانی
وعده رسول پناه عملی نشد

فارس/ بازيکنان پرسپوليس با وجود کسب نتايج خوب در ليگ قهرمانان و صدرنشيني در گروه سوم اين رقابت ها پاداشي دريافت نکرده اند و وعده سرپرست اين باشگاه هم عملي نشده است.
تيم فوتبال پرسپوليس دو بازي اخيرش در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را با پيروزي مقابل التعاون عربستان پشت سر گذاشته و امروز به عنوان صدرنشين گروه سوم مي تواند با برتري مقابل الدحيل قطر، صعود خود به مرحله يک هشتم نهايي را قطعي کند.
شاگردان يحيي گل محمدي اين روزها از لحاظ فني و انگيزشي شرايط خوبي دارند اما با اين حال با وجود دو برد مقابل التعاون عربستان پاداشي دريافت نکرده اند.
از زمان حضور سرخپوشان در قطر تنها 300 دلار پول توجيبي به بازيکنان و اعضاي کادرفني پرداخت شده است. 
از طرفي مهدي رسول پناه طبق قول و قراري که در جلسه اش با سيد جلال حسيني و اميد عاليشاه قبل از اعزام تيم به قطر داشت به آنها وعده داد تا پايان شهريور 10 درصد از پيش پرداخت کل بازيکنان به حساب آنها واريز مي شود که اين اتفاق هم تاکنون رخ نداده است.
از سوي ظاهرا کارگزار باشگاه چک پرداختي هاي جديد خود را تحويل باشگاه داده و طبق وعده اي که رسول پناه هم در جلسه با بازيکناني مثل سيد جلال و عاليشاه داده بود و هم در جمع بازيکنان تيم در يکي از جلسات تمريني قبل از اعزام به قطر گفته بود تا پايان تابستان 10درصد از مطالبات پرداخت مي شود، از پول خبري نشده است. گويا به بازيکنان اطلاع داده شده تا پول ها به حسابهايشان واريز شود چند روزي طول مي کشد.

رسول پناه در وعده اي که به بازيکنان داده بود حتي گفته اواسط مهر بخشي از آپشن هاي قراردادها را نيز پرداخت مي کند.
اين وعده ها در حالي صورت گرفته که پول برانکو هم مانده و سرخپوشان در قطر نگران هستند که پرداختي کارگزار به جاي واريز به حساب هاي آنها براي پرداخت بدهي به سرمربي اسبق اين تيم خرج شود.
پس از اتمام فرصت پرداخت بدهي برانکو، مديران اين باشگاه در انتظار دريافت حکم بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتي هستند و به همين دليل سعي دارند براي فرار از جريمه هاي بعدي، حدود 830 هزار يورو طلب مربي کروات را تا 30 روز ديگر تسويه کنند.
حدود دو هفته قبل که يحيي گل محمدي در جريان تمرين پرسپوليس در جمع خبرنگاران اعلام کرد نامه قطع همکاري اش پس از اتمام ليگ قهرمانان را به مديران باشگاه تحويل مي دهد، بازيکنان هم قصد اعتصاب در آن تمرين را داشتند اما با صحبت هاي سرمربي تيم از اين تصميم صرف نظر کردند. 
پس از اين اقدام مهدي رسول پناه همراه با غلام محمد عليپور، عضو هيات مديره پرسپوليس در تمرين تيم حاضر شد و قول داد ضمن تسويه حساب با بازيکنان براي قرارداد فصل قبل تا پايان شهريور، تا اواسط مهر هم آپشن ها و پاداش هاي آنها را به حساب شان واريز مي کند اما تاکنون چنين اتفاقي رخ نداده تا پرسپوليسي ها اين روزها با وجود شرايط خوب فني در قطر از لحاظ مالي مصائب و نگراني هاي زيادي داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره