برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش سرمربی الدحیل به پیروزی مقابل پرسپولیس

منبع
ايسنا
بروزرسانی
واکنش سرمربی الدحیل به پیروزی مقابل پرسپولیس

ايسنا/ سرمربي الدحيل با بيان اينکه ديدار با پرسپوليس اولين فينال تيمش بود گفت: بايد براي بازي التعاون آماده شويم و کار را تمام کنيم.
 وليد الرکراکي سرمربي الدحيل قطر پس از برتري تيمش مقابل پرسپوليس در نشست خبري اظهار کرد: مي‌دانستيم که مقابل تيم بسيار پرقدرتي قرار مي‌گيريم. اين اولين فينال ما بود که بايد مي‌برديم و برديم تا راه صعود را هموار کنيم.
وي با بيان اينکه هنوز کار براي تيمش به پايان نرسيده است، گفت: ذهنيت پيروزي را داشتيم اما هنوز چيزي به‌دست نياورده‌ايم و بايد با استراحت کردن و ريکاوري نيروي خود را بازيابي کنيم ‌تا در فينال بعدي مقابل التعاون حضوري قوي داشته باشيم.
سرمربي الدحيل درباره عملکرد بازيکنان تيمش در اين مسابقه گفت: ادميلسون جونيور و کريم بوضياف، بازگشت درخشاني به ترکيب داشتند و آنها را تعويض کردم چون ريسک بزرگي بود تا آنها را تا انتهاي بازي نگاه دارم. از تيم پزشکي بسيار تشکر مي‌کنم که اين دو بازيکن را که مدت طولاني در زمين بازي حضور نداشتند، آماده چنين ديدار بزرگي کردند.
الرکراکي درباره بخشيده شدن محروميت بن‌عطيه، مدافع سرشناس تيمش از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا اظهار کرد: درباره بخشيده شدن بن‌عطيه اولاً بايد از کنفدراسيون فوتبال آسيا تشکر کنم که به اشتباه خودشان اعتراف کردند و آن اشتباه را برطرف کردند. بازگشت و داشتن بن عطيه در قلب دفاع که رهبري آن جناح را بر عهده دارد براي ما بسيار اهميت داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره