برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تبریز در انتظار تعیین سرنوشت کاپیتان تیم ملی 

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تبریز در انتظار تعیین سرنوشت کاپیتان تیم ملی 

ورزش 3/ احسان حاج صفي يکي از مهم‌ترين بازيکنان تراکتور در فصل گذشته و يکي از جدي‌ترين مهره‌ها براي مدعي ماندن اين تيم تبريزي در فصل پيش رو است.
احسان حاج صفي که حالا مي‌شود او را کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در دوره تازه خواند، در تابستان دو سال پيش به‌عنوان يکي از سه ابرستاره جذب‌شده توسط زنوزي در فصل نقل و انتقالات پيراهن تراکتور را بر تن کرد اما بعد از دو سال فعاليت و کسب يک جام حذفي آرام‌آرام به دنبال يک تصميم مهم درباره آينده فوتبالي خود است.
حاج صفي که يک بازيکن همه‌کاره بوده و يکي از مهم‌ترين بازيکنان تراکتور در دو فصل گذشته محسوب مي شود و  در عين حال تأثير بسياري در کسب سهميه در فصل گذشته داشته، در فاصله يک ماه مانده به اتمام رقابت‌هاي ليگ برتر همان‌طور که عادت دارد هرگز در مقابل شايعاتش براي پيوستن به ليگ يونان واکنشي نشان نداده است. او تنها در پايان ديدار فينال مقابل استقلال و فتح  جام حذفي مصاحبه‌اي کوتاه با تعدادي خبرنگار انجام داد و درخصوص آينده فوتبالي‌اش گفت : "يک‌فصل با تراکتور قرارداد دارم و اگر قرار باشد در ايران بمانم در تبريز به کارم ادامه خواهم داد و حالا قرار است در اين زمينه صحبت کنيم."
البته پس‌ازاين مصاحبه هيچ خبر ديگري از توافق يا گفت‌وگوي مجدد اين بازيکن و تراکتور به ميان نيامده و اين در شرايطي است که پيشنهاد تيم آريس يونان به اين ستاره چپ پا همچنان به قوت خودش باقي است اما حاج صفي احتمالاً با توجه به شرايط کلي اين تيم در فصل آينده درباره ادامه حضورش در تراکتور تصميم خواهد گرفت. 
عليرضا منصوريان هم که قبلاً در استقلال تمام تلاش خود را براي استخدام و جذب حاج صفي انجام داده بود و حتي تا پاي قرارداد هم پيش رفته بود يک‌بار ديگر در اين موقعيت قرارگرفته تا اين بازيکن موردعلاقه‌اش را در فصل آينده  در خدمت داشته باشد. بازيکني که در پست‌هاي دفاع چپ ، هافبک نفوذي و هافبک دفاعي به ميدان مي‌رود و در ليگ ايران بديلي براي او وجود ندارد. بازيکني که البته اسمش در فهرست تيم‌هاي ديگري مثل استقلال و سپاهان نيز بود اما احتمال حضور حاج صفي در يکي از اين دو تيم ناچيز و در حد صفر است چراکه به نظر نمي‌رسد هيچ تيمي بتواند رضايت محمدرضا زنوزي را براي جدايي حاج صفي جلب کند . 
درنهايت اين مذاکره منصوريان و زنوزي با حاج صفي و سبک‌سنگين کردن اين بازيکن درباره آينده‌اش در تراکتور است که شرايط را رقم خواهد زد که البته  تا امروز و پس از انتخاب سرمربي هنوز از خريدهاي خود رونمايي نکرده است قصد دارد به‌صورت ناگهاني از شمايل تيم خودش در فصل آينده پرده‌برداري کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر