برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تا اینجا که فوق‌العاده بوده‌ایم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تا اینجا که فوق‌العاده بوده‌ایم

ورزش 3/ کارلو آنچلوتي، سرمربي اورتون از نمايش تيمش مقابل کريستال پالاس به طور کامل راضي نيست.
اورتون امروز در ديداري دشوار 1-2 موفق به غلبه بر پالاس شد تا با کسب سومين پيروزي متوالي در هفته سوم ليگ برتر، در صدر جدول اين مسابقات قرار گيرد. کارلو آنچلوتي مدعي شد عملکرد تيمش در نيمه دوم خوب نبوده، اما او در مجموع از نمايش اورتون تا اينجاي فصل رضايت دارد.
کارلو آنچلوتي در نشست مطبوعاتي پس از بازي گفت: "بازي دشواري بود و ما در جريان مسابقه مشکلاتي داشتيم. نيمه اول شرايط کاملا خوب پيش رفت و ما توانستيم همانطور که مي خواستيم بازي کنيم. اما اوضاع در نيمه دوم دشوارتر بود، زيرا کريستال پالاس به خوبي بازي کرد و فشار زيادي به ما وارد شد.
ما نتوانستيم آنطور که مي خواستيم هنگام پا به توپ بودن بازي کنيم، اما روحيه بخش دفاعي تيم خوب بود. ما سخت تلاش کرديم و اگرچه نتوانستيم کيفيت مان را نشان دهيم، اما نگرش دفاعي همه بازيکنان مناسب بود. شروع فصل فوق العاده بوده، اما من فکر مي کنم که ما بايد به اين مسير ادامه دهيم، به بازي بعدي فکر کنيم و سعي در پيشرفت و تمرکز داشته باشيم. من واقعا از عملکرد اورتون در اين مقطع از فصل خوشحالم.
درخشش کالورت لوين؟ من فکر مي کنم تنها راه رسيدن به روياي بازي در تيم ملي انگليس حفظ همين سطح از عملکرد از سوي کالورت لوين است. مطمئنا اينگونه کادر فني تيم ملي انگليس نگاهي به او خواهند داشت."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره